kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  بازیکن برزیلی به دین اسلام مشرف شد
سرجیو ریکاردو بازیکن برزیلی و اسبق باشگاه واسگودوگاما، کورینتیانس و بوتافوگو مسلمان شد. وی که چند سال در کشورهای خلیج‌فارس درتیم‌های الهلال، الاتحاد و و الغرافه نیز توپ زد در مکه مکرمه حاضر شد و به صورت رسمی از تشرف به دین مبین اسلام خبر داد. وی در این باره گفت: اولین باری که وارد مکه شدم نمی‌دانستم چه کار کنم اما به دلیل حسی که در درونم جاری شد برای مدتی تنها‌گریه کردم.البته بی‌اختیار‌اشک‌هایم جاری می‌شد.وی متولد سال 1974 و اکنون 45 سال سن دارد.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران
*مدیر برنامه بشار رسن به سایت «السومریه عراق» گفت: بشار از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و ترکیه پیشنهاد داشت. با این حال او با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسید.به گفته مدیر برنامه بشار رسن، قرارداد این بازیکن و پرسپولیس برای یک سال تمدید خواهد شد.
* امیر ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن اصفهان دیروز باحضور در دفتر باشگاه، قرارداد خود با تیم ذوب آهن را به مدت دوفصل دیگر تمدید کرد. همچنین محمدرضا عباسی و میلاد فخرالدینی با حضور در باشگاه ذوب آهن و تمدید قرارداد خود به مدت یک سال عملا تا پایان فصل ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با ذوب آهن خواهد داشت. باشگاه ذوب آهن پیش از این قرارداد قاسم حدادی فر و هادی محمدی را تمدید کرده بود.
* ظهر دیروز حسین پور امینی بازیکن میانی فصل گذشته پارس جنوبی جم با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با شیعی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی دو ساله به جمع فیروزه‌ای پوشان پیکان پیوست.همچنین ابراهیم صالحی مهاجم 28 ساله فصل گذشته پارس جنوبی جم و میلاد پورصف شکن وینگر فصل گذشته تیم داماش گیلان با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و مذاکره با شیعی با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پیکان پیوستند.
* دوبازیکن تیم فوتبال سپاهان با فسخ قراردادشان از این تیم جدا شدند. رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان در این خصوص اعلام کرد: بختیار رحمانی و حسن جعفری با دریافت برگه فسخشان از این تیم جدا شدند و برای فصل آینده در جمع طلایی‌پوشان حضور نخواهند داشت. همچنین سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته این باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
نامه کمیته اخلاق به دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی در مورد محرومیت یک واسطه
کمیته اخلاق در دو نامه به باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی آنها را از همکاری با یک واسطه منع کرده است.
مدتی است که بحث همکاری دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی با شخصی به نام منصور عظیمی مطرح می‌شود که از او در بین اهالی فوتبال به عنوان یک واسطه در نقل و انتقالات نام برده می‌شود. در همین راستا حرف و حدیث‌های زیادی رخ داده و به همین دلیل کمیته اخلاق در دو نامه به باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی اعلام کرده که حق همکاری با این شخص را ندارند و تا اطلاع ثانوی عظیمی از فعالیت در فوتبال محروم است و باید برای ادای توضیحات و بررسی پرونده به کمیته اخلاق مراجعه کند.