kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

2 متهم تیراندازی نیک‌شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیک‌شهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دونفر عامل تیراندازی و قتل یک شهروند و زخمی کردن یک نفر دیگر در شهر نیک‌شهر در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

محسن گل محمدی به ایرنا بیان کرد: به دنبال تیراندازی و قتل و مجروح کردن دو  نفر در پمپ بنزین نیک‌شهر که ناشی از درگیری طائفه‌ای بود کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی دو نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر کردند.
وی افزود: این دو متهم در یکی از روستاهای نزدیک شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریکی شب از شهرستان متواری شوند اما پیش از این اقدام توسط نیروهای تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند.
گل‌محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت دو نفر از شهروندان تیراندازی کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر کشته شد.
وی بیان کرد: فرد زخمی نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیک‌شهر اعزام که حال  وی  وخیم گزارش شده است.
دادستان عمومی و انقلاب نیک‌شهر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است.
وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم [‌برای دستگیری آنان صادر شده است.
وی خاطر نشان کرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگانهای انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از 48 ساعت بازداشت شد.