kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

تشریح چگونگی ورود کمیته ملی المپیک به ماجرای حامد حدادی

رئیس‌فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه حامدحدادی خواستار ورود کمیته ملی المپیک به مسائل این فدراسیون شده، گفت: ترجیح این است که مسائل در خانواده بسکتبال حل شود نه اینکه دیگر جریانات واسطه شوند.

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورود رئیس‌کمیته ملی المپیک به مسائل مرتبط با حامد حدادی بنا به درخواست این بازیکن انجام شد، گفت: یک جلسه میان رئیس‌کمیته ملی المپیک و حامد حدادی برگزار شده و صحبت‌هایی هم مطرح شده است. آقای صالحی امیری نتیجه این صحبت‌ها را با من در میان گذاشت. وی به مواردی‌اشاره داشت که ظاهراً از طرف حامد مطرح شده است. البته قرار است نشست مشترک دیگری هم برگزار شود و من هم در آن حضور داشته باشم اما به رئیس‌کمیته ملی المپیک گفته‌ام که فدراسیون بسکتبال با هیچ بازیکنی خصومت ندارد. از حدادی هم برای همه پنجره‌های انتخابی جام جهانی دعوت کرده بود.
رئیس‌فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: نمی‌دانم چرا اینگونه عنوان شده که فدراسیون بسکتبال با حامد حدادی یا حامد حدادی با فدراسیون بسکتبال مشکل دارند درحالیکه حداقل عملکرد ما نشان می‌دهد همیشه و در هر شرایطی از این بازیکن به حضور در اردوی آماده‌سازی دعوت کرده‌ایم. از مجموع ۶ پنجره انتخابی جام جهانی، دیدارهای پنجره اول در دوره مدیریت محمود مشحون برگزار شد که حامد حدادی در آن حضور نداشت همانطور که در پنجره‌های چهارم، پنجم و ششم هم غایب بود.  رئیس‌فدراسیون بسکتبال در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه «فکر می‌کنید این موضوع روی تصمیم آتی فدراسیون و کادر فنی در مورد حامد حدادی تأثیری داشته باشد؟»، گفت: فدراسیون بسکتبال مستقل است. ما در هر شرایطی تصمیم نهایی خودمان را داریم اما از اینکه دوستانی بخواهند کمک حال باشند هم استقبال می‌کنیم. در کل به نظر اگر اینگونه موارد در خودِ خانواده بسکتبال مطرح شود، خیلی بهتر است. فدراسیون هم آمادگی و هوشمندی لازم را برای پرداختن به آنها دارد. فکر می‌کنم طی ماه‌های گذشته با عملکرد خود این موضوع را نشان دادیم.