کد خبر: ۱۶۰۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

نگرانی العربیه از قلع و قمع تروریست‌ها در سوریه(اخبار ادبی و هنری)

شبکه صهیونی – وهابی العربیه از قلع و قمع تروریست‌های تکفیری در ادلب، برآشفته و نگران شده است.

این شبکه در تارنمای خود با درج خبری مدعی شد که ارتش سوریه موجب آوارگی اهالی ادلب شده است. این شبکه هوادار تکفیری‌ها، از به‌کار بردن عنوان تروریست و ‌اشغالگر در قبال تکفیری‌ها خودداری می‌کند و آنان را صرفا جنگجو خطاب می‌نماید.
چند روزی است ارتش سوریه و متحدانش در پاسخ به نقض‌آتش بس و تعهدات تکفیری‌ها، در حال آزاد سازی مناطق ‌اشغالی استان ادلب است.
تا روز جمعه بیش از 80 تروریست از پا درآمده است.
العربیه در جنگ 33 روزه نیز در نقش وکیل مدافع ارتش صهیونیستی ظاهر شد.