kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
رئیس‌ بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران:

طلبه همدانی در زمره شهدای حادثه تروریستی است

رئیس‌ بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران گفت: طلبه همدانی از نظر بنیاد در زمره شهدای حادثه تروریستی قرار دارد و خانواده ایشان پس از روند قانونی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.




به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی در حاشیه دیدار با خانواده شهید مطهری، در پاسخ به سؤالی در مورد بیمه درمان تکمیلی ایثارگران گفت: خوشبختانه در چند ماه گذشته با مصوبه مجلس و کمک دولت بیمه تکمیلی همه ایثارگران برقرار شده و بنیاد به صورت مستمر در حال تأمین بودجه‌های لازم برای پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران است.
وی افزود: تا چند روز آینده کلیه اسناد هزینه شخصی درمان ایثارگران تحت پوشش منتهی به پایان سال 1397 پرداخت می‌شود و اسناد هزینه سال 1398 نیز تحت بررسی و انجام مراحل اداری است.
شهیدی همچنین درباره ترور اخیر طلبه همدانی نیز اظهار داشت: براساس گزارش‌های دریافتی این طلبه از روحانیون فعال و ولایت مدار بوده است و می‌توان گفت ایشان به دست عوامل ضدانقلاب ترور شده و از نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمره شهدای حادثه تروریستی محسوب می‌شود. البته براساس قانون باید پرونده این موضوع توسط نهادهای امنیتی استان تکمیل و ارسال شود و در کمیسیون مربوطه طرح و شهادت ایشان احراز شده و خانواده ایشان در پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرند.