kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

هدیه سازمان بسیج به کاراته‌کای پهلوان کشورمان

تمام هزینه هایی که امیر حسین عرب کاراته کا نوجوان کشورمان در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین متقبل شده بود، توسط سازمان بسیج به وی اهدا می‌شود.



روز سه‌شنبه خبر ممانعت دانش‌آموز ایرانی از رقابت با حریفی به نمایندگی از رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته منتشر شد. عرب که نمونه ای از رویش های انقلاب اسلامی است، در تشریح این اتفاق گفت: اتخاذ این تصمیم که با حریفم مبارزه نکنم برای من خیلی ساده بود، زیرا راه و هدفم را مشخص کرده بودم. به اعتقاد من همبازی شدن با رژیم صهیونیستی یعنی ارزش قائل شدن به آن کشور و من برای کشور کودک‌کش ارزشی قائل نیستم که بخواهم با آن هم بازی شوم و به قولی عطایش را به لقایش بخشیدم. کاپ قهرمانی را هم به آنها بخشیدم زیرا ارزش‌های انقلابم و مملکتم و رهبر عزیزم برای من بیشتر از اینها ارزش دارد.
وی افزود: بعد از این که من انصراف دادم، نوجوان صهیونیست نزدیکم آمد و گفت «این مدال طلا حق تو است و می‌خواست مدالش را به من بدهد». من هم وقتی دیدم یک صهیونیست از حق و حقوق صحبت می‌کند به او گفتم «اگر به حق و حقوق پایبند هستید به کشورت برو و حق و حقوقی که 70 سال است دارید از مردم فلسطین ضایع می‌کنید را به آنها پس بدهید.»
این نوجوان غیور ایرانی همچنین به خبرگزاری فارس گفته بود برای شرکت در این مسابقات از سوی جایی حمایت نشده و با هزینه های شخصی در این مسابقات شرکت کرده است. حالا سازمان بسیج ضمن تقدیر از این اقدام غیرتمندانه، اعلام کرده است که کلیه هزینه های امیرحسین عرب را به عنوان هدیه به او پرداخت خواهد کرد.