kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

خواندنی از ورزش ایران



* سعید صفرزاده کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز و ملی پوش تیم ملی ایران با عقد قرارداد رسمی و یک ساله به تیم «کینگ‌های لیان‌شی» چین پیوست. صفرزاده سال گذشته بهترین رکابزن کشور در بخش استقامت بود.
* طی حکمی از سوی سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، جواد سلیمی به عنوان رئیس کمیته داوران و مشاور در امور بین الملل فدراسیون کاراته منصوب شد. سلیمی که دارای بالاترین درجه داوری کاراته ایران در جهان است، پیش از این نیز ریاست کمیته داوران کشورمان را بعهده داشت.
*مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حکمی ، افشین ملایی سفیددشتی را به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش همگانی منصوب کرد. پیش از این علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های‌ همگانی بود.
* اردوی تمرینی تیم تپانچه در حالی از ۲۱ فروردین ماه آغاز خواهد شد که ۱۴ ورزشکار از ۹ استان کشور به این اردو فراخوانده شدند. این مرحله از اردوهای آمادگی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.14 تیرانداز متشکل از محمد احمدی، سارامیرابی، درسا عرب شاهی، امیرجوهری خو، عرفان صلواتی و آمیتیس جعفری از تهران، هانیه رستمیان از مازندران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، جواد فروغی از ایلام، وحید گل خندان از فارس، مینا قربانی از همدان، مصطفی نصیری از البرز، مرتضی علی محمدی از قزوین و سجاد پورحسینی از گیلان نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.
* جلسه شورای فنی تیم های ملی جودو برگزار و طی آن سیدمحمودرضا میران به عنوان سخنگوی اعضای این شورا انتخاب شد. همچنین در این جلسه ایوب رستمی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان برای یکسال و محمدرضا حاج یوسف زاده پیشکسوت جودو کشورمان با نظر اعضای شورای فنی، برای مدت یک سال سکان هدایت تیم جوانان را بر عهده گرفتند.