kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

اخبار کوتاه



سرقت خودروهای شاسی‌بلند با استفاده از جرثقیل!
تسنیم- رئیس‌کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری دو مرد جوان که با جرثقیل اقدام به سرقت خودروهای شاسی‌بلند می‌کردندخبر داد و گفت: در این سرقت‌ها راننده جرثقیل در فاصله دو تا سه کوچه به محل سرقت، جرثقیل را آماده می‌کرده و با آمدن به محل پارک خودروهای شاسی‌بلند، با همکاری سارق دیگر، نسبت به برداشتن خودرو در مدت دو الی سه دقیقه اقدام می‌کردند.
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنج‌شنبه
ایسنا- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در اغلب مناطق کشور آسمان آفتابی و جوی آرام حاکم خواهد بود و این شرایط تا فردا ادامه خواهد داشت، گفت: از اواخر وقت پنج‌شنبه از سمت شمال غرب سامانه بارشی به تدریج کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد، همچنین طی امروزو فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.
کمک 400 میلیارد تومانی خیرین سلامت
فارس- دبیرکل مجمع خیرین سلامت با‌اشاره به کمک 400 میلیارد تومانی خیرین سلامت طی ۶ ماه نخست سال‌جاری، گفت: سالانه هزار کاشت حلزون رایگان در کشور به همت خیرین انجام می‌‌گیرد.
نجات معجزه آسای یک کارگر
فارس- خلیل میرزامحمدی متخصص جراحی مغز و ستون فقرات با‌اشاره به انجام موفقیت‌آمیز یکی از نادرترین جراحی‌های مغز برای خارج کردن میلگرد ساختمانی از جمجمه کارگر نیمه‌جان افغانستانی، گفت: در این حادثه ميلگرد از پيشانی کارگر وارد و از پشت گوش آن خارج شده بود. هم اکنون بیمار به روند طبیعی بازگشته و با وجود شدت حادثه تنها آسیب ناچیزی به حافظه شنیداری وارد شده و هیچ مشکل دیگری ندارد.
امکان استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران در سایت راهور
پلیس راهور- رئیس‌مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: مالکان موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سایتwww.rahvar120.ir  از منوی خدمات و بخش استعلام میزان تخلفات رانندگی و وارد کردن بارکد پستی پشت کارت موتور به صورت کامل به همراه حرف M اول آن، از میزان تخلفات رانندگی خود مطلع و نسبت به پرداخت آنلاین آن از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند.
بازداشت ۵۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در شوش، مولوی و هرندی

تسنیم- رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از خرده‌فروشان موادمخدر که از نهم بهمن آغاز شده، تاکنون 500 خرده‌فروش موادمخدر بازداشت، سه هزار و 500 معتادان متجاهر جمع‌آوری و 70 خانه در قالب 500 اتاق که مأمن و پناهگاه قاچاقچیان و اوباش در این مناطق بود، پلمب شده شده است.
آخرین وضعیت پرونده نگین خودرو آفتاب با بیش از 3 هزار شاکی
میزان- دادستان تهران در مورد پرونده نگین خودرو آفتاب گفت: دو نفر از متهمان در بازداشت هستند و مهم‌ترین مشکل پرونده کمبود مال برای توقیف است. حدود ۳۵۰۰ نفر شاکی هستند و ۳۳۰۰ نفر به شعبه مراجعه کرده‌اند و رقم رد مال ۳۷۷ میلیارد ریال است.متهم تقاضای آزادی برای پرداخت بدهی و فعالیت نموده است که شکات نسبت به این موضوع بی‌اعتماد هستند لذا متهم در بازداشت است.