kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

اخبار کوتاه از فوتبال



جلالی: می‌توانیم روزهای خوبی داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دیداری که مقابل استقلال داشتیم نشان دادیم تیم شایسته ای هستیم و می‌توانیم در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشته باشیم. مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از حضورم در قائمشهر کمی کار را دیر شروع کردیم ولی با برگزاری بازی های دوستانه شرایط بهتر شد و در دیداری که مقابل استقلال داشتیم نشان دادیم تیم شایسته ای هستیم و می‌توانیم در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشته باشیم.وی در خصوص اینکه چرا از پیکان جدا شد گفت: ما آخرین بازی هایی که در پیکان داشتیم بسیار خوب بود ولی در ‌آخرین مسابقه ما مسائلی پیش آمد و جلسات متعددی هم برگزار کردیم ولی چیزی که هیات مدیره پیکان از من خواست را نپذیرفتم و همین موضوع منجر به جدایی من شد.جلالی در خصوص یارگیری نساجی در نیم فصل گفت: سعی کردم خیلی سریع نیازهای تیم را برآورد کنم، ما لیست26 بازیکن را آماده کردیم و با خود گفتیم اگر از این ۲۶ نفر 2 نفر هم بگیریم خیلی خوب است ولی حتی یک بازیکن از این لیست را هم نتوانستیم بگیریم!حتی بازیکنان ذخیره برخی باشگاه ها هم نتوانستند به تیم ما بیایند چون باشگاه ها اجازه جدایی ندادند.بنابریان فقط ۲ بازیکن خارجی که من از قبل آنها را می‌شناختم جذب کردیم و این کار مطمئنی بود.کار مهم ما این بود که تیم خودمان را حفظ کردیم و نگذاشتم بازیکنی از جمع ما جدا شود.
خیلی تنها هستیم
فکر می‌کردم سکوهای فولادشهر پر می‌شود
منصوریان: پیشنهادم به جوانان الگوبرداری از خلعتبری است/تفکرات جلالی با نکونام متفاوت است. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:ما برای بازی با نساجی آماده هستیم و می‌دانیم که تفکرات جلالی با نکونام متفاوت است اما امیدوارم که قدم اول را محکم برداریم. علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: ۲ ماه برای آماده سازی تیم فرصت داشتیم. به اعتقاد من و همکارانم از بقیه تیم‌های لیگ پایین تر بودیم. بخاطر زود شروع کردن تمرینات راضی هستم. امیدوارم که قدم اول را محکم برداریم؛ چراکه فصل از فردا (امروز) برای ما آغاز می‌شود و امیدوارم که این ۳ امتیاز را در اصفهان نگه داریم. منصوریان در ادامه نشست خبری خود درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: جا دارد که من از قاسم حدادی‌فر تشکر کنم که تجربیاتش را به بازیکنان جوان می‌دهد. ما ۸ روز قبل همصدا شدیم و به وحدت رسیدیم. به هر حال فوتبال زیبا و غیرقابل پیش‌بینی است اما ما برای بردن به زمین می‌رویم هرچند که شاید اتفاقی بیفتد که برنده نشویم. ولی در رختکن یک خواسته داریم و آن این است که این میل به بردن را به سکوها انتقال دهیم. من در مربیگری خیلی عادت ندارم که بگویم بازیکنی نگرفتند یا بازیکن مدنظر من را جذب نکردند و سعی می‌کنم بر حسب موقعیت فعلی کار کنم، اما ما خیلی تنها هستیم؛ چراکه فکر می‌کردم سکوهای فولادشهر پر می‌شود. سکوهای ما جمعیت زیادی نمی‌خواهد بلکه اگر 8 هزار نفر به ورزشگاه بیایند، یار دوازدهم ما تکمیل می‌شود. اگر پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر به زمین بیایند غریبه هستند و ما هم دوست داریم سکوهایمان پر از لباس سبز باشد.
میداوودی: شایعه خداحافظی‌ام صحت ندارد
کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:شایعه خداحافظی ام از فوتبال در هفته بیست و یکم لیگ برتر اصلا صحت ندارد. ظهر دیروز شایعه شد میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال قصد دارد در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل استقلال از میادین فوتبال خداحافظی کند اما این بازیکن خبر فوق را تائید نکرد. میداوودی در خصوص اینکه آیا شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال مقابل استقلال صحت دارد گفت: این خبر به هیچ عنوان درست نیست و من قصد خداحافظی ندارم. در مسجد سلیمان راحت هستم و فعلا به فوتبالم ادامه می‌دهم. در ادامه راه هم دوست دارم به تیمم کمک کنم ولی متاسفانه به بازی با تراکتورسازی نمی‌رسم چون کمی از ناحیه دوقلو درد دارم ولی برای بازی بعدی مشکلی ندارم و در خدمت تیم خواهم بود.
غیبت 13 روزه هافبک عراقی در تمرینات استقلال
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق که تیمش 13 روز قبل در مسابقات جام ملت های آسیا به کار خود پایان داده در این مدت خود را به کادر فنی و پزشکی استقلال معرفی نکرده است. در حالی که  فینال مسابقات جام ملت های آسیا روز جمعه گذشته به پایان رسیده و تمامی بازیکنان ملی پوش حاضر در این مسابقات خود را به باشگاه های خود معرفی کرده اند اما همچنان خبری از طارق همام نیست و این بازیکن با وجود آسیب دیدگی که در دیدار تیم ملی کشورش با قطر با آن مواجه شد خود را به کادر فنی و مسئولان استقلال معرفی نکرده است.طارق همام 13 روز پیش یعنی دوم بهمن ماه در ترکیب تیم ملی کشورش مقابل قطر دچار مصدومیت شد و فردای همان روز امارات را به همراه دیگر اعضای تیم ملی عراق به مقصد کشورش ترک کرد اما با گذشت ۲ هفته از آن تاریخ هنوز به تهران برنگشته است.حتی کادر پزشکی تیم استقلال هم طی روزهای اخیر از وضعیت این بازیکن ابراز بی اطلاعی کرده اند و از میزان مصدومیت این بازیکن خبر ندارند چون طارق هیچ اطلاعاتی از وضعیت خودش به کادر پزشکی این باشگاه ارائه نکرده است.ماجرای همام و خروج وی از کشور درست مثل حواشی است که کرار در استقلال ایجاد می کرد و این بازیکن هرگاه از تمرینات استقلال به عراق سفر می‌کرد مسئولان باشگاه برای بازگرداندن این بازیکن دچار مشکل می‌شدند. به نظر می‌رسد اگر استقلالی ها با این بازیکن برخورد قاطعی برای غیبت هایش در تمرینات و عدم معرفی اش به کادر فنی و پزشکی نداشته باشند این عراقی هم که اتفاقا از نظر فنی قابلیت های خوبی دارد به جمع بی انضباط های فوتبال ایران اضافه خواهد شد.
وضعیت نامناسب‌ گیت‌های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی
گیت‌های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی در آستانه شروع مجدد لیگ برتر و دیدار پرسپولیس و پدیده شرایط مناسبی ندارند. کمتر از 2 روز دیگر ورزشگاه آزادی در شروع دوباره لیگ برتر فوتبال ایران میزبان دیدار پرسپولیس و پدیده مشهد است.با وجود تعطیلی حدود 50 روز لیگ برتر و فرصت مناسبی که برای تعمیرات و مرمت‌سازی وجود داشته اقدامات لازم صورت نگرفته و به نظر می‌رسد چندروز است که کار برای بهبود وضعیت آغاز شده و با این وضعیت ممکن است در روز بازی مشکلات زیادی به وجود بیاید. در سمت درب غربی ورزشگاه‌ آزادی گیت‌های بلیت فروشی که به صورت متمرکز مقابل گیت ورودی قرار داشت برداشته شده و در چند نقطه گیت‌هایی به صورت غیر متمرکز قرار داشته شده است.این اتفاق می‌تواند باعث دشواری کار نیروی انتظامی شود چرا که برای کنترل باید چند ناحیه را زیر نظر داشته باشند. در سمت درب شرقی هم، در و دیوار گیت‌ها در حال ترمیم و مرمت است و به نظر می‌رسد کارهای زیادی برای تکمیل آن وجود دارد که شاید تا روز بازی نتوانند این وضعیت را جمع و جور کنند.سوالی که پیش می‌آید این است که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این مدت چرا اقدام به مرمت این قسمت ها نکرده است و چرا تازه شروع به ترمیم کرده اند؟ چرا باید در دقیقه 90 یادمان باشد که باید کاری را انجام داد؟!
ویسی سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر
عبدالله ویسی هدایت شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفت. ویسی که صبح دیروز وارد بوشهر شده بود، پس از انجام مذاکرات نهایی با مدیریت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و امضای قرارداد، رسما به عنوان سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر معرفی شد. پیش از این محمود فکری سرمربی‌گری این تیم را بر عهده داشت که به طور غیر منتظره از هدایت شاهین بوشهر کناره‌گیری کرد و هدایت سرخپوشان پاکدشت را برعهده گرفت.
پایان کار مهدی طارمی در الغرافه
مهاجم گلزن تیم ملی در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر احتمالا با پیراهن الغرافه به میدان نخواهد رفت و مقصد جدیدی را برای ادامه فوتبال انتخاب می‌کند. مهدی طارمی که در فصل گذشته راهی لیگ ستارگان قطر شده بود و با پیراهن الغرافه به میدان رفت، به روزهای پایانی کار خود با این باشگاه نزدیک شده و طرفین تمایلی به ادامه همکاری ندارند. هجمه شکل گرفته علیه مهاجم تیم ملی ایران که پیش از جام ملت‌ها به اوج خود رسید، باعث شده تا مهدی طارمی به دنبال جدایی از این باشگاه و ادامه بازی در تیم دیگری باشد. طارمی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در جام ملت‌ها بود و غیبت او مقابل ژاپن تاثیر زیادی در نمایش ضعیف ایران برابر حریف شرقی داشت، طی روزهای آتی مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد. از دو باشگاه قطری و یک تیم اروپایی به عنوان تیم احتمالی او در ادامه فصل یاد می‌شود و باید دید مذاکرات طرفین به چه شکل پیش خواهد رفت.