kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
در اعتراض به بلاتکلیفی دو ساله

انتقاد خریداران خودروهای سنگین از یک شرکت خودروسازی

رانندگان خودروهای سنگین ناوگان حمل‌ونقل بین شهری، دیروز برای چندمین بار خواستار تعیین زمان دقیق تحویل خودروهای خود از این شرکت خودروسازی شدند.




به گزارش خبرگزاری فارس تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین ناوگان حمل‌ونقل بین شهری که در طرح پیش فروش و نوسازی ناوگان فرسوده در سال 95 شرکت کرده و با گذشت بیش از 18 ماه تاخیر، هنوز موفق به تحویل گرفتن خودرو‌های ولوو از شرکت سایپا دیزل نشده‌اند، به این خودروسازی اعتراض کردند و خواستار مشخص شدن زمان تحویل خودروهای خود
 شدند.
عباس علیزاده، یکی از این افراد، اظهار کرد: پس از 2 سال در بلاتکلیفی به سر می‌برند و هنوز معلوم نیست که چه زمانی خودروهای خود را از این خودروساز تحویل بگیرند.
به گفته برخی از این رانندگان، آذرماه سال 1395 با اسقاط خودروهای خود در طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل‌ونقل جاده‌ای کشور شرکت کرده‌اند‌ و براساس قرارداد، شرکت مذکور باید در اردیبهشت ماه سال 96 این خودروها را به مشتریان تحویل می‌داده است.
این رانندگان با بیان اینکه به علت شرکت در طرح ساماندهی و تعویض خودروهای فرسوده مجبور به اسقاط خودرو قبلی خود بوده‌اند و نه تنها حدود 2 سال است که به علت نداشتن خودرو بیکار شده‌اند، بلکه خودروسازی سایپا دیزل هم هیچ پاسخ مشخصی به آنها نمی‌‌دهد.
پیش از این مجید مدنی قائم‌مقام سایپا دیزل به فارس اعلام کرده بود که هزار و 200 خودرو از حدود 3 هزار خودرویی که قرار بوده در این طرح تحویل مشتریان شود، تحویل شده است.
وی همچنین بیان داشت از روز دوم دی ماه 97، تحویل شماره شاسی به 61 نفر را آغاز کرده‌ایم و هر چند روز یک بار تعداد دیگری شماره شاسی به مشتریان اعلام و در مجموع ظرف‌ هفته‌های اخیر شماره شاسی به 430 مشتری اعلام خواهد شد که مشتریان با دریافت این شماره‌ها می‌توانند برای دریافت وام خود از بانک اقدام کنند.