kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در یوم‌الله 13 آبان امسال مردم ایران بعد از اربعین حسینی کوبنده‌تر از سال‌های گذشته خشم خود را علیه شیطان بزرگ به نمایش گذاشتند و نفرت خود را از طراحان FATF و CFT نشان دادند. مرحبا به ملت فهیم و انقلابی ایران که عالمی را با نام حسین(ع) تکان دادند و مرحبا به شورای محترم نگهبان که جانانه از حقوق ملت دفاع کرد و توطئه خودتحریمی غربگرایان داخل کشور را ناکام گذاشت.
7211---0990
* حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان روز استکبارستیزی در امسال علاوه بر پیام به شیطان بزرگ، پیامی هم به غربگرایان واداده داخلی داشت که ملت پشت سر ولایت ان‌شاءالله تا تحویل دادن انقلاب به صاحب اصلی‌اش از پای نمی‌نشیند. بی‌جهت خود را خسته نکنید که جز بردن آبروی خود، کاری از پیش نمی‌برید.
9590---0914
* با درود بر ملت عاشورایی که در 13 آبان بار دیگر در روز استکبارستیزی، حماسه‌ای دیگر خلق کردند از سیمای جمهوری اسلامی به خاطر انعکاس حماسه ملت تشکر می‌کنم.
8631---0918
* اقدامات امیدوارکننده‌ای مثل تولید انبوه هواپیمای جنگی و سایر ادوات نظامی (زرهی، رزمی، مخابراتی و...) باعث ارتقای امنیت ملی می‌شود. امید است چنین خبرهایی در حوزه مسئولیت دولتمردان هم شنیده شود نه اینکه دستاوردهای نظام و پیشرفت‌ها را یکی پس از دیگری بتن‌ریزی کنند.
7196---0901
* به رهبران کشورهایی که هرساله مدعی‌اند کار نظام جمهوری اسلامی تمام است ولی 40 سال ریشه این شجره طیبه مستحکم‌تر از قبل می‌شود می‌گویم دیدید که ملت خروشان ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان 97 چگونه به ندای رهبر خود لبیک گفتند. اگر ملت‌هایتان شماها را قبول دارند شما نیز فراخوان دهید تا ملتتان به صحنه بیایند و از شما حمایت کنند. ببینید چند درصد می‌آیند. نظام ما ان‌شاءالله متصل به ظهور آخرین منجی خواهد شد و شما هم آرزوی تمام شدن عمر این نظام را به گور خواهید برد!
8521---0912
* به رؤسای قوا عرض می‌کنم ملت با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز استکبارستیزی ثابت کردند که دشمنان نظام از آسیب‌رساندن به انقلاب عاجزند پس حالا نوبت شماست که با همدلی بار گرانی و مشکلات معیشتی را از روی دوش مردم بردارید. این مردم فهیم و قدرشناس مستحق بهترین‌ها هستند!
2481---0914
* معافیت چند کشور از خرید نفت ایران به معنی این است که خارجی‌ها تحت هر شرایطی نمی‌توانند از نفت ایران چشم بپوشند. این ما هستیم که باید از فروش نفت خام جلوگیری کرده و تولید فرآورده‌های پتروشیمی را جایگزین خام‌فروشی بکنیم.
2986---0915
* آن دسته از نمایندگان مجلس که برای تصویب نهایی FATF سر و دست می‌شکنند چرا برای خارج کردن نام سردار سلیمانی- که موفق شد تروریست‌های داعشی را زمینگیر کند و شکست بدهد- از لیست سیاه کاری انجام نمی‌دهند؟
3384---0917
* روستائیان وقتی گوساله‌ای می‌میرد پوستش را پر از کاه می‌کنند تا مادرش به آن دل خوش کند و شیرش خشک نشود. مثل ما و برجام هم مثل این گاو است. برجام به دنیا نیامده مرد اما اروپائی‌های مکار برای دل‌خوشی ما پوستش را نگه داشته‌اند تا همچنان ما را در غل و زنجیر نگه دارند!
حسینی- کرمانشاه
* آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌های اخیر خویش از بانک‌های کشور به دلیل بنگاهداری انتقاد کردند. عرض می‌کنیم کلیه بانک‌های کشور زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کنند و اختیار بانک مرکزی با آقای رئیس‌جمهور است.بنابراین انتقاد ایشان به خودشان برمی‌گردد چرا بنای مسئولین به جای کشورداری، سرگرم ساختن مردم شده است؟
صدر
* در تبلیغات تلویزیون دیدم که فروشگاه رفاه با مشارکت یونیسف برای فرزندان و مادران نیازمند ایرانی کمک‌های نقدی جمع‌آوری می‌کند! یونیسف ولی فرزندان و مادران مظلوم قحطی‌زده یمن را نمی‌بیند که 4 سال است با انواع سلاح‌های اهدایی غرب دارند با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و جلوی آل‌سعود این شجره خبیثه و ملعون را سد نمی‌کند! مگر همین روزها نبود که دخترک یمنی از گرسنگی و ضعف جسمانی جان سپرد؟! در ایران دنبال چه چیزی هستند؟
3739---0915
* دیدن عکس دختربچه 7 ساله یمنی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، عامل اصلی این جنایت آمریکاست. چراکه با حمایت همه‌جانبه از آل‌سعود 4 سال است مردم مظلوم یمن را حتی از دسترسی به آب و غذا محروم کرده است! ای ننگ بر شیطان بزرگ و آل‌سعود و ننگ بر سازمان‌های عریض و طویل و دروغگوی بین‌المللی.
3949---0912
* از شواهد پیداست که زمان مرگ بن‌سلمان خبیث فرا رسیده است. ترامپ 2 سال است که می‌گوید عربستان گاو شیرده است زمانش برسد ذبحش می‌کند! این هشداری است برای غرب‌باوران دل‌بسته به کدخدا! برای کدخدا نوع گاو مهم نیست زمانش برسد هر نوع گاوی را برای رسیدن به مطالع و منافع خود ذبح می‌کند. کاش این را بفهمند.
6912---0914
* رئیس‌جمهور می‌خواست احترام به اصطلاح از دست رفته پاسپورت ایرانی را به آن برگرداند که بسی خراب‌تر از قبل کرد و تاسف‌بارتر اینکه به علت بی‌تدبیری، حتی دیپلمات‌های ما نیز از احترام و مصونیت برخوردار نیستند! مسئولان امر کاری نکنند که غیرت ملت به جوش آید و با دولت‌های پستی که رفتار غیراصولی با دیپلمات‌های ما دارند مقابله به مثل بکند.
8902---0914
* پخش کلیپ‌های چند دقیقه‌ای از کار‌آفرینان در سیمای جمهوری اسلامی مانند کارخانه تولید نان در کیش با 75 نفر اشتغالزایی با تولید 100 نوع نان، کارخانه تولید لوازم پزشکی با اشتغال 400 نفر در 5 نقطه کشور، پلی‌اکریل اصفهان، کنسانتره میوه شاهرود و ... مردم را امیدوار و افراد مذبذب را متمایل می‌کند و نوعی پاتک به دشمن در تصویرسازی غلط از نظام و امیدبخشی و القای جسارت به سرمایه‌گذاران است و ده‌ها فایده خرد و کلان دیگر دارد. انتظار می‌رود در تمامی شبکه‌ها چنین کلیپ‌هایی تهیه و منعکس شود.
1347---0912
* در تاریخ 97/8/9 هرکس پای تلویزیون نشست و از شبکه یک برنامه ثریا را ملاحظه کرد متاثر و متاسف شد! وقتی کارشناس برنامه برجام را به نقد کشید... متوجه شدیم برجام حماقت بود، متضرر شدیم، تحقیر شدیم و همه دستاوردهای هسته‌ای را دادیم و «هیچ» گرفتیم! متاسفانه جریان‌های نفوذی و رسانه‌های زنجیره‌ای اجازه نقد و انتقاد را ندارند تا مردم به موقع روشن شوند. با کمال تاسف هنوز هم که هنوز است حضرات جسارت قبول اشتباه را ندارند!
1713---0915
* یک فقیه، فقیه دیگری را متوجه امری کرده است به اراذل سیاسی که اعتقادی به مرجعیت ندارند چه مربوط است که جنجال به پا کرده‌اند و دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند.
8895---0919
* امیدواریم در تداوم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، روزی را شاهد باشیم که راهپیمایی عظیم دیگری از روز عاشورا و از کربلای حسینی به سمت کوفه و شام (دمشق) و زینبیه و از آنجا به سمت اولین قبله مسلمین بیت‌المقدس ادامه یابد!
7690---0912 و 6960---0936 و 6455---0910
* با توجه به تردد بیشتر از 60 درصدی زائران اربعین حسینی از مرز مهران لطفا مسئولان امر از همین حالا با رایزنی‌های متعدد با برادران عراقی‌ مرز خسروی را برای تردد زوار در سال آینده مهیا کنند نه اینکه چند روز مانده به اربعین ابتدا با خوشحالی به مردم اعلام کنند که مرز خسروی باز می‌شود ولی در آخر بگویند طرف عراقی نپذیرفت؟
3949---0912