kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

اخبار کوتاه از فوتبال


اولین جلسه شورای عالی راهبردی سند توسعه فوتبال
اولین جلسه شورای عالی راهبردی سند توسعه فوتبال ایران در آکادمی ملی فوتبال با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون، علی قراخانلو رئیس کمیته مطالعات راهبردی، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، محمد علیزاده رئیس آکادمی، عزیز محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات برگزار شد.

ابراهیم‌زاده در پیکان، منصوریان در نفت

منصور ابراهیم‌زاده که مربیگری تیم ملی را در کارنامه ورزشی خود داراست، پیش از این هدایت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، نفت و راه‌آهن تهران را عهده‌دار بوده و با تیم ذوب آهن اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شده است، در پیکان جانشین فرهاد کاظمی شد که توانست این تیم را به لیگ برتر بازگرداند.خبر دیگر در خصوص نقل و انتقالات مربیان این که علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت.

خوشحالی بختیار بابت رفتن به برزیل

بختیار رحمانی کاپیتان فولاد خوزستان با ابراز خوشحالی از حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش گفت: نسبت به این اتفاق امیدوار بودم ولی شاید در این مقطع کسی باور نمی‌کرد که من به جام‌جهانی بروم.

توضیحات کی روش برای سردار آزمون

 مهاجم روبین‌کازان روسیه می‌گوید کارلوس کی‌روش با او تماس گرفته و علت خط زدنش را از فهرست تیم ملی توضیح داده است.

شریفی از کی روش ناراحت نیست

شریفی مهاجم باشگاه سپاهان پس از خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی گفت: از کی‌روش ناراحت نیستم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

گردان با سپاهان تمدید کرد

شهاب گردان دیروز با حضور در دفتر خلیلیان، مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان، قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد.

خلعتبری: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است

محمدرضا خلعتبری در مورد خط خوردن نامش از جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: هیچ حرفی برای گفتن در مورد این موضوع ندارم و نمی‌خواهم مصاحبه کنم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

مذاکره پرسپولیس با سید جلال حسینی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از مذاکره‌اش با سید جلال حسینی مدافع سرخپوشان برای فصل آینده خبر داد و مشخص شدن تکلیف این بازیکن را به روشن شدن وضعیت حساب‌های باشگاه منوط دانست.

آرزوی خانزاده برای بیک زاده

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی شوکه شده است، گفت: هرچند قرار است آخرین بازیکن تیم ملی از بین من و‌هاشم بیک‌زاده انتخاب شود ولی از ته دل آرزو می‌کنم‌هاشم به جام جهانی برسد.

قطعی شدن حضور زرینچه و پاشازاده در استقلال

علی نظری جویباری معاون ورزشی استقلال در خصوص آخرین وضعیت کادرفنی این تیم گفت: تغییرات زیادی در کادرفنی تیم داریم که در گام نخست جواد زرینچه و مهدی پاشازاده به عنوان دستیاران امیر قلعه‌نویی انتخاب شدند. وی در ادامه افزود: با تمام بازیکنان مدنظرمان به توافق رسیدیم که تا پایان هفته جاری اسامی آنها توسط بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه در نشستی خبری اعلام می‌شود.

رشوه 5 میلیون دلاری برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی

قطر، میزبان جام جهانی 2022 با مشکلات زیادی از جمله شرایط آب و هوایی و وضعیت نامطلوب کارگران مواجه بوده است. روزنامه‌ «ساندی تایمز» انگلیس نوشت: محمد بن‌همام، عضو سابق کمیته‌ اجرایی فیفا برای گرفتن میزبانی جام جهانی پنج میلیون دلار رشوه پرداخته است. روزنامه‌ «ساندی تایمز» همچنین از انتشار اسناد مربوط به رشوه محمد بن‌همام خبر داد. قطر در دسامبر 2010 با کنار زدن انگلیس به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد و از آن زمان رسانه‌های این کشور انتقادات زیادی به انتخاب این کشور برای میزبانی جام جهانی وارد کردند. در گزارش این روزنامه‌ آمده است: بن‌همام هیچ واکنشی به اتهام پرداخت پنج میلیون رشوه نشان نداده است.