تایید اولین مورد ابتلای انسانی به تب کریمه کنگو در کرمانشاه
معاون بهداشت و درمان علوم پزشکی استان کرمانشاه از ابتلای یک نفر به تب کریمه کنگو در این استان خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر بهمن روشنی گفت: یک مرد 32 ساله از روستاهای توابع شهرستان ثلاث باباجانی بدلیل ارتباط با دام بصورت 100درصد به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مبتلا شده است.
وی گفت:️ اما همسرش فعلا مشکوک به این بیماری بوده و درحال انجام آزمایشات و درمانش شروع شده است.
وی افزود: ️این روستا بصورت کامل سمپاشی و ایزوله شده، اقدمات بهداشتی و پیشگیری انجام شده و خطر به صورت کامل رفع شده است.