افسر سابق سیا:
«آمریکا، اسرائیل و عربستان» عوامل ایجاد مناقشه در منطقه هستند
افسر سابق سیا با بیان اینکه اسرائیل کنترل اساسی بر رسانههای آمریکا دارد، گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان عوامل اصلی و مثلثی هستند که در منطقه ایجاد مناقشه میکنند.
به گزارش تسنیم فیلیپ ام. جرالدی ظهر دیروز در ششمین کنفرانس بینالمللی افق نو در محل هتل الغدیر مشهد اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان عوامل اصلی و مثلثی هستند که در منطقهایجاد مناقشه میکنند و در واقع عامل اصلی اختلافات در منطقه همین مثلث هستند.
وی اضافه کرد: امروزه 2/5 میلیون نفر در غزه زندگی میکنند و شاهد هستیم اسرائیل بهصورت کاملاً غیرقانونی و نامشروع، غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده است.
تحلیلگر شبکه راشاتودی و پرستیوی با اشاره به اینکه آمریکا همواره حامی تمام قد اسرائیل بوده و در تصمیمات و برهههای مختلف از اشتباهات استراتژیک این کشور دفاع کرده است، افزود: میتوان با قاطعیت اعلام کرد کنگره آمریکا در 100 درصد مواقع به نفع اسرائیل عمل کرده است.
ام.جرالدی با اشاره به مواضع اخیر ترامپ تصریح کرد: ترامپ هیچگاه کمکی به کاهش مناقشات و جنگ در منطقه نکرده و همواره او و مشاورانش به دنبال جنگ افروزی بودهاند.
مدیر اجرایی سازمان مردم نهاد شورای منافع ملی ادامه داد: اسرائیل کنترل اساسی بر رسانههای آمریکا دارد که این رسانهها همواره سعی بر معصوم و بیگناه نشان دادن اسرائیل دارند؛ اسرائیل و آمریکا به دنبال جنگهای بیشتر و بدنبال تهاجم به سوریه، لبنان و ایران هستند.
افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) افزود: تنها قدرت دارای سلاح هستهای در خاورمیانه امروز اسرائیل است و ما نباید اجازه وقوع تنشهای جدید و جنگ جدید دیگری را بدهیم و با روشنگری افکار عمومی جلوی این اتفاق را بگیریم.
وی اضافه کرد: امروزه 2/5 میلیون نفر در غزه زندگی میکنند و شاهد هستیم اسرائیل بهصورت کاملاً غیرقانونی و نامشروع، غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده است.
تحلیلگر شبکه راشاتودی و پرستیوی با اشاره به اینکه آمریکا همواره حامی تمام قد اسرائیل بوده و در تصمیمات و برهههای مختلف از اشتباهات استراتژیک این کشور دفاع کرده است، افزود: میتوان با قاطعیت اعلام کرد کنگره آمریکا در 100 درصد مواقع به نفع اسرائیل عمل کرده است.
ام.جرالدی با اشاره به مواضع اخیر ترامپ تصریح کرد: ترامپ هیچگاه کمکی به کاهش مناقشات و جنگ در منطقه نکرده و همواره او و مشاورانش به دنبال جنگ افروزی بودهاند.
مدیر اجرایی سازمان مردم نهاد شورای منافع ملی ادامه داد: اسرائیل کنترل اساسی بر رسانههای آمریکا دارد که این رسانهها همواره سعی بر معصوم و بیگناه نشان دادن اسرائیل دارند؛ اسرائیل و آمریکا به دنبال جنگهای بیشتر و بدنبال تهاجم به سوریه، لبنان و ایران هستند.
افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) افزود: تنها قدرت دارای سلاح هستهای در خاورمیانه امروز اسرائیل است و ما نباید اجازه وقوع تنشهای جدید و جنگ جدید دیگری را بدهیم و با روشنگری افکار عمومی جلوی این اتفاق را بگیریم.