kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
حجت‌الاسلام رئیسی:

مشکلات کشور با روحیه انقلابی حل می‌شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم در هر کجا که با روحیه انقلابی وارد میدان شدند در همان عرصه نیز به موفقیت رسیدند، با روحیه انقلابی می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد و مشکل حل نشدنی برای ملت ایران وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم دعای ندبه آستان مقدس امامزاده حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس خاطرنشان کرد: در عالم دو مکتب انتظار و انظلام وجود دارد؛ مکتب انتظار، مکتب دلدادگی به خدا و معاد و تلاش برای انجام خوبی و نهی از بدی است و مکتب انظلام نیز می‌خواهد ظلم پذیری را در جامعه رواج دهد.
وی با بیان اینکه «ما می‌توانیم» در میان ملت ایران وجود دارد، اظهار داشت: امید به آینده بسیار مهم است؛ امروز فتنه‌ای که دشمنان به دنبال آن هستند، فتنه ناامید کردن مردم است و می‌خواهند مردم را نسبت به اصلاح امورات اجتماعی و گره گشایی در  کشور ناامید کنند.
حجت‌الاسلام رئیسی گفت: برخی از مشکلات و نابسامانی‌ها در کشور وجود دارد اما دشمن بر روی این مشکلات موج سواری می‌کند و با ناامید کردن می‌خواهند بگویند این مشکلات حل شدنی نیست اما باور ملت ایران بر این است که تمام مشکلات قابل حل شدن است و گره‌ها به دست توانمند جوانان
باز می‌شود.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در هر کجا که با روحیه انقلابی وارد میدان شدند، در همان عرصه نیز به موفقیت رسیدند، با روحیه انقلابی می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد، مشکل حل نشدنی برای ملت ایران وجود ندارد.
تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: اگر حمایت از کالای ایرانی صورت بگیرد، تولید کیفیت و‌اشتغال در کشور بیشتر و بیکاری کمتر می‌شود و چرخ‌های تولید حرکت می‌کند.