امیر حاتمی در مراسم تحلیف افسران جدیدالورود وزارت دفاع:
نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند و میتوانند از امنیت منطقه دفاع کنند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند، گفت: امروز هر چه دشمنان فریاد میزنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستادهاند.
به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحلیف جمعی از افسران جدیدالورود وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح کشورمان از هیچ دشمنی واهمه ندارند، تاکید کرد: امروز هر چه دشمنان فریاد میزنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستادهاند و بحمدالله تاکنون دشمنان به هیچ کدام از خواستههای خود دست نیافتهاند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح دارای قابلیت دفاع راهبردی است، گفت: امروز توانستهایم با اتکا به همین جوانان متخصص، متعهد و متدین کشورمان بازدارندگی را محقق کرده و از منافع و امنیت ملی خودمان در هرجا که مخاطرهای برای آن پیش بیاید دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه بحمدالله جوانان و نیروهای مسلح کشورمان میتوانند از امنیت منطقه دفاع کنند، تصریح کرد: امنیت منطقه به هم پیوسته است لذا باید تک تک واحدهای آن امنیت داشته تا همه در ثبات و امنیت باشند و امروز مفتخریم که خواستار حفظ ثبات و امنیت منطقه هستیم. حاتمی تصریح کرد: با عزمی جزم و ارادهای پولادین مفتخریم نیازهای دفاعی نیروهای مسلح مقتدر و عزیزمان را تامین کرده و در اختیار آنان قرار می دهیم.
در پایان این مراسم افسران جدیدالورود درجههای خود را از دست وزیر دفاع دریافت و به صورت رسمی فعالیت خود را در وزارت دفاع آغاز کردند.