با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت
افتتاح بیمارستان دشتآزادگان و 22 پروژه بهداشتی و درمانی خوزستان
بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان و 22 پروژه بهداشتی و درمانی استان خوزستان به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
اهواز - خبرنگار کیهان:
واحد تالاسمی بیمارستان شهدای شبکه بهداشت و درمان ایذه با اعتبار دو میلیارد ریال، آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان کارون با اعتبار 12 میلیارد ریال، کلینیک تخصصی امام علی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اعتبار 17 میلیارد ریال و خانه بهداشت گرگر حمیدی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با اعتبار یک میلیارد ریال نیز از جمله پروژههایی است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
همچنین مرکز بهداشتی درمانی صیدون شبکه بهداشت و درمان باغملک با اعتبار پنج هزار و 500 میلیون ریال و همچنین بازسازی پایگاه فوریتهای پزشکی میدان شبکه بهداشت و درمان مسجد سلیمان با اعتبار 200 میلیون ریال از جمله پروژههای افتتاحی سفر وزیر بود.راهاندازی سیستم مانیتورینگ زنجیره سرد معاونت بهداشت استان با اعتبار دو میلیارد و 800 میلیون ریال، افتتاح بخش جین اکسپرت (مقاومت میکروبی) معاونت بهداشت استان با اعتبار سه میلیارد ریال، افتتاح سلامتکده طب سنتی- ایرانی معاونت درمان دانشگاه با اعتبار چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال و پروژه لاندری جدید مرکز آموزشی درمانی رازی با اعتبار یکمیلیارد و 650 میلیون ریال از دیگر پروژههایی بود که با حضور وزیر به بهرهبرداری رسید.قاضیزاده هاشمی همچنین پروژه ریکاوری اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی رازی با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون ریال، مجتمع کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تیپ دو هزار مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز با اعتبار 70 میلیارد ریال و مجتمع بزرگ تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق مرکز آموزشی درمانی گلستان افقسهواز با اعتبار 60 میلیارد ریال و مجتمع بزرگ فوق تخصصی جراحی قلب و عروق مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز با اعتبار 40 میلیارد ریال را نیز افتتاح کرد.
بخش فوق تخصصی آندوسکوپی، کولونسکوپی و TRCP مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز با اعتبار پنج میلیارد ریال، خانه بهداشت حمیره مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 320 میلیون ریال، خانه بهداشت نمره سه کوپال مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 650 میلیون ریال و خانه بهداشت ام طرفه مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 368 میلیون ریال و نیز مرکز خدمات جامع سلامت شماره پنج مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار دو میلیارد و 350 میلیون ریال نیز در این آیین افتتاح شد.
بهرهبرداری از مرکز خدمات جامع سلامت شماره هشت مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 220 میلیون ریال، مرکز خدمات جامع سلامت شماره 11 مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 220 میلیون ریال و خانه بهداشت دامغه مرکز بهداشت شرق اهواز با اعتبار 420 میلیون ریال نیز در قالب 22 پروژه استان خوزستان توسط ویدئو کنفرانس صورت گرفت.