kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:

امسال با حزب‌الله لبنان وارد جنگ بزرگی می‌شویم!

رئیس‌ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مدعی جنگ قریب‌الوقوع با حزب‌الله شد که نتوانست از اذعان به قدرت حزب‌الله چشم‌پوشی کند. به گفته «آیزنکوت» حزب‌الله همه چیز را در اختیار دارد.






«گادی آیزنکوت» طی اظهاراتی مدعی شده امسال فرصت برای وقوع «جنگی بزرگ با حزب‌الله» فراهم است و این جنگ بزرگ‌تر از آن خواهد بود که در طول سه سال گذشته از مسئولیت من رخ داده است و احتمالا من فرماندهی ارتش را در این جنگ که در طول دو سال پایانی خدمتم رخ می‌دهد، بر عهده بگیرم.»
«آیزنکوت» در ادامه مدعی شد، این جنگ در صورت وقوع، مانند قبل نخواهد بود و همه چیز که تحت اختیار حزب‌الله در لبنان از بیروت تا آخرین نقطه در جنوب قرار دارد، هدف قرار خواهد گرفت!
به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، این مقام صهیونیست همچنین گفت: «بزرگ‌ترین خطر نظامی که اسرائیل را تهدید می‌کند در جبهه شمالی یعنی از سوی ایران، سوریه، و لبنان است.» وی درباره امکان دخالت ایران و حمایت از حزب‌الله در صورت وقوع جنگ نیز گفت: «این احتمال بسیار ضعیف است».
ادعا درباره جنگ بزرگ با حزب‌الله درحالی ازسوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که این رژیم تاکنون بارها چنین لاف‌هایی زده اما هیچ‌گاه نتوانسته دربرابر حزب‌الله پیروز شود.