kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

گرایش 5 تن از اعضای تشکیلات بهائیت در کرج به اسلام

همزمان با ایام مبارک رجب و میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع)، سه مرد و دو زن از اعضای فرقه ضاله بهائیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه کرج شهادتین گفتند و اسلام آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این افراد مهم‌ترین دلیل مسلمانی خود را ساختار پوچ فکری و عدم برنامه تکامل انسان در بهائیت مطرح کردند.
 یکی از این افراد - که از فعالان تبلیغی فرقه محسوب می‌شد - به تاثیر کارهای فرهنگی در سطح کشور اشاره و تاکید کرد وجود تناقض در رفتار و گفتار رهبران فرقه و سکوت محض تشکیلات در برابر سوالات و شبهات، موجب خروج وی شده است.
«س.م» نیز که از اعضای محفل استانی این تشکیلات محسوب می‌شد پس از اعلام شهادتین، با اشاره به پوشالی بودن ساختار فکری بهائیت گفت: اکنون قدرتی را در درون خودم حس می‌کنم که هیچ‌گاه آن را تجربه نکردم و آن قدرت ناشی از ارادت به اهل بیت(ع) است.
«ع.م» نیز از تولدی دوباره سخن گفت، هدایت خود به اسلام را نعمتی بزرگ خواند و افزود: در این فرقه چشمان ما را بسته بودند، اجازه سخن گفتن و اعتراض نداشتیم؛ تشکیلات با کوچکترین اعتراض ما، به خانواده و خود ما هشدار شدید می‌داد و در صورت ادامه طرد می‌شدیم.
دو خانم از فعالان این تشکیلات نیز اظهار داشتند: تساوی حقوق رجال و نساء  در بهائیت فقط یک دروغ بزرگ است و زن‌ها هیچ‌گاه اجازه انتخاب شدن در انتخابات بیت‌العدل را ندارند.
حجت‌الاسلام محمد ابراهیم سلطانی مدیر حوزه علمیه البرز نیز پس از جاری کردن شهادتین برای رهیافتگان،‌ انسان‌محوری و دوری از اصل الهی، ارمغان بسیاری از فرق ضاله از جمله بهائیت نامید.
وی افزود: هیچ یک از ادیان، فرق و مذاهب، نحله‌های مختلف و جنبش‌های معنوی نوین برای رشد و تکامل جسم و روح انسان به گستردگی اسلام برنامه ندارند.