kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
آیت‌الله موسوی جزایری:

برخی از قوانین امر به معروف به فراموشی سپرده شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: برخی از قوانین کشور در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در میزها بایگانی شده و به دست فراموشی سپرده شده‌اند.
اهواز- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به سهل‌‌انگاری برخی در عمل به امر به معروف و نهی از منکر افزود: مراکز درمانی و محیط‌های اداری باید مقررات امر به معروف و نهی از منکر را در مورد کارکنان خود اجرا کنند.
وی اظهار داشت: تبلیغات و برگزاری سمینار و همایش درباره امر به معروف و نهی از منکر خوب است اما باید ببینیم چه تاثیری در جامعه داشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: معاون رئیس‌جمهور در امور اجرایی نیز بخشنامه‌ای را در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر صادر کرده است.
همچنین در این جلسه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرا در سال 93 اشاره کرد و افزود: اجرای طرح یادآوران در مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش، پیگیری تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر  در مجلس شورای اسلامی از طریق نمایندگان استان و نظارت بر عفاف و حجاب در جامعه و دستگاه‌های اجرایی از جمله این برنامه‌هاست.حسن شاهوارپور، از اجرای طرح تذکر لسانی در 13 شهر استان خوزستان خبر داد.