kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

اردوگاه دروغ در شوک! درازگوش تروا دوباره هنگ کرد!(خبر ویژه)

رسانه‌های ضدانقلاب، حضور پرشکوه و کم‌سابقه ملت ایران در جشن پیروزی و چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را سانسور کردند. این رسانه‌ها برای چندین ساعت در شوک بودند و سپس دنبال حواشی رفتند.

اردوگاه رسانه‌ای شبکه عنکبوت شامل شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی، دیروز در برابر  سیل خروشان حضور با‌نشاط مردم، منفعل شدند. اردوگاه رسانه‌ای دروغ ظرف چند هفته اخیر تبلیغات انبوهی را برای ناامید و سرخورده کردن مردم سازمان داده بود اما دیروز در برابر عظمت حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای ساعت‌ها در خاموشی فرو رفت و مجبور شد این حماسه ده‌ها میلیونی را سانسور کند. صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، دویچه وله، رادیو فردا، رادیو فرانسه، پیشاهنگ خط سانسور بودند.
نکته جالب تحرکات یک کانال تلگرامی است که در جریان اغتشاش در ماه گذشته، تحریک به آدم‌کشی و ترور و آتش زدن پرچم ایران و حسینیه‌ها و مساجد می‌کرد. این کانال که توسط سازمان تروریستی منافقین و با هدایت موساد بارگذاری می‌شود، یک روز قبل از 22 بهمن خواستار ایجاد اغتشاش در ساعت 17 بعدازظهر روز 22 بهمن شد اما با پیش‌بینی رسوایی برای طیف ضدانقلاب، ساعتی بعد خواستار این شد که عناصر میکروسکوپی ضدانقلاب همان ساعت 10 صبح که مردم به خیابان می‌آیند، عرض‌اندام کنند!!
این اقدام بلاهت‌آمیز، شبیه همان پیشنهادی بود که برخی عناصر فراری فتنه سبز و دلقک‌هایی مانند «ا.ن» در جریان 22 بهمن سال 88 تحت عنوان اسب تروا برای برهم زدن شکوه حماسه حضور مردم مطرح کردند اما چون موجب انگشت‌نما و استهزای ضدانقلاب شد، در میان طیف‌هایی از اپوزیسیون مورد اعتراض قرار گرفت و به «پروژه درازگوش تروا» معروف گردید.