kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

حضور پررنگ اهالی ورزش در جشن فجر انقلاب اسلامی

جامعه ورزش و جوانان در سی و نهمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی روز باشکوهی را در کنار اقشار مختلف مردم رقم زدند و حضور پرافتخار خود را در جشن تولد انقلاب به منصه ظهور رساندند.


راهپیمایی ٢٢ بهمن سال ٩٦ تجلی حضور باشکوه مردمی بود که صادقانه ایران دوستی خود را با شور و شعور خود به اثبات رساندند و در این روز ماندگار جامعه ورزش و جوانان نیز نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند.
حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان وزارتخانه، مدیران کل ستادی، روسا و مسئولان فدراسیون‌ها، قهرمانان، داوران، مربیان و پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال در غرفه وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند و در صفوف منظم و به هم پیوسته مردم، برگ زرینی را در تاریخ ٣٩ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به ثبت رساندند.
در این روز ورزشکاران رشته‌های مختلف با لباس‌های فرم و مخصوص در یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده به هنرنمایی پرداختند و در جشن تولد انقلاب حضور به یادماندنی داشتند که با استقبال مردم همراه بود.
حضور پررنگ ورزشکاران و قهرمانان به همراه مدیران ورزشی جلوه شکوه ورزشی‌ها را در جشن تولد انقلاب بهتر و پرافتخارتر از همیشه رقم زد تا جامعه ورزش نقش خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار مردم در سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی ایفا کند.
شور و شوق ورزشکاران و هنرنمایی و قرار گرفتن آنها در بین مردم برای راهپیمایی دشمن شکن ٢٢ بهمن در نوع خود جالب توجه بود و لحظات ماندگاری را در همراهی ورزش ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری به یادگار گذاشت.