مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اعلام کرد
بهرهبرداری از تصفیهخانه فاضلاب ساوه در سال جاری
تکمیل تصفیهخانههای آب و فاضلاب ساوه یکی از اولویتهای وزارت نیرو است.
اراک- خبرنگار کیهان:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه بازدید از روند اجرای ساخت تصفیهخانههای آب و فاضلاب، سایت سد الغدیر و تأسیسات آبشیرینکن ساوه با اعلام این مطلب افزود: با تخصیص اعتبارات لازم تصفیهخانه آب شهر در مردادماه و تصفیهخانه فاضلاب نیز در شهریورماه سال جاری به بهرهبرداری خواهند رسید.
حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه توسعه شبکه آب شیرین یکی از اقدامات ارزشمند مجموعه آب و فاضلاب کشور است، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و حضور تیمی از دفتر نظارت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شاهد تسریع در تکمیل این طرحها در ساوه خواهیم بود.
وی با اشاره به توسعه شبکه آب شیرین در ساوه اظهار داشت: به منظور بهرهمندی تمام شهروندان این شهر از شبکه آب شیرین نیاز به اجرای خط لولهای در حدود 100 کیلومتر است.
جانباز با بیان اجرایی شدن 50درصد از طول شبکه آب شیرین ساوه تصریح کرد: بقیه این طرح نیز که در حدود 50 کیلومتر است نیاز به تخصیص اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال دارد که این مبلغ بزودی از محل اعتبارات ملی برای تکمیل آن تخصیص خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انتقال آب از سد «کوچری» به شهر ساوه را از دیگر پروژههای تأمین آب این شهر عنوان کرد و افزود: پیگیریهای لازم برای اجرایی کردن این طرح در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه بازدید از روند اجرای ساخت تصفیهخانههای آب و فاضلاب، سایت سد الغدیر و تأسیسات آبشیرینکن ساوه با اعلام این مطلب افزود: با تخصیص اعتبارات لازم تصفیهخانه آب شهر در مردادماه و تصفیهخانه فاضلاب نیز در شهریورماه سال جاری به بهرهبرداری خواهند رسید.
حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه توسعه شبکه آب شیرین یکی از اقدامات ارزشمند مجموعه آب و فاضلاب کشور است، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و حضور تیمی از دفتر نظارت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شاهد تسریع در تکمیل این طرحها در ساوه خواهیم بود.
وی با اشاره به توسعه شبکه آب شیرین در ساوه اظهار داشت: به منظور بهرهمندی تمام شهروندان این شهر از شبکه آب شیرین نیاز به اجرای خط لولهای در حدود 100 کیلومتر است.
جانباز با بیان اجرایی شدن 50درصد از طول شبکه آب شیرین ساوه تصریح کرد: بقیه این طرح نیز که در حدود 50 کیلومتر است نیاز به تخصیص اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال دارد که این مبلغ بزودی از محل اعتبارات ملی برای تکمیل آن تخصیص خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انتقال آب از سد «کوچری» به شهر ساوه را از دیگر پروژههای تأمین آب این شهر عنوان کرد و افزود: پیگیریهای لازم برای اجرایی کردن این طرح در دست اجراست.