رئیس قوهقضائیه تاکید کرد
برخورد قضایی با نهادهای کمکار در زلزله اخیر کرمانشاه
رئیس قوه قضاییه گفت: با نهادهایی که در زلزله اخیر غرب کشور کمکاری کنند، برخورد قضایی میکنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیتاللهصادق آملیلاریجانی در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: حضور مسئولان کشور در مناطق زلزلهزده موجب تسلیخاطر آسیبدیدگان میشود.
وی با بیان اینکه هرجا برایمان محرز شود که ارگان یا نهادی کمکاری میکند، برخورد قضایی خواهیم کرد، تصریح کرد: با نهادهایی که در پی زلزله 7/3 ریشتری 21 آبانماه استان کرمانشاه کمکاری کنند، برخورد قضایی میکنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: دولت در خدماترسانی به زلزلهزدگان زحمات زیادی کشیده است و این روند همچنان باید ادامه
یابد.