kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شهادت شهید سرافراز حججی عزیز که حجتی از سوی خداوند حکیم و حلیم برای ملت ما و ملت‌های تحت ستم بود باید الگوی مدیران و جوانان ما باشد او با اخلاص، بندگی و تقوا به وصال حضرت حق رسید و رمز موفقیت هر انسان مؤمنی همین‌ها است. اگر مجاهدت امثال این شهید عزیز نبود معلوم نبود کشور ما امروز چه وضعی داشت. خدا را به خاطر وجود چنین مردان مجاهد و مخلص و رهبر حکیم و فرزانه و هدایتگر و فرمانده جبهه مقاومت سپاس می‌گوییم.
قاسم شیخی- آران و بیدگل
طاهائی- تهران
* تحرکات خزنده صهیونیستی و آمریکایی در کردستان عراق تهدیدی جدی برای مرزهای کشورمان است. از مسئولان تقاضا دارم همان‌طور که سال‌ها برای حراست از کشور با دشمنان به خصوص داعش مبارزه کردند با تشکیلات موسوم به اقلیم کردستان عراق که به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی که درصدد آشوبی تازه است برخوردی قاطع داشته باشند تا منطقه شاهد جنگ طولانی دیگری نباشد.
0129---021
* بارزانی بعد از ایجاد فتنه، ادامه زندگی خود را در انگلیس یا سرزمین‌های اشغالی فلسطین به سر خواهد برد و مردم کرد عراق را در آشوب تنها خواهد گذاشت.
احمد نیازی- معلم از کردستان
* رویکرد نشریات زنجیره‌ای نسبت به اقدامات خصمانه آمریکا همانند ارباب و رعیت است. این نشریات به‌گونه‌ای تیتر می‌زنند که انگار اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا امری عادی است که از کدخدا انتظار می‌رود!
کشمیری
* مدعیان اصلاح‌طلبی با اینکه در این دولت به قدرت رسیده‌اند ولی از الان برای انتخابات سال 1400 به فکر چاره‌اندیشی افتاده‌اند. معنی این کار آنان این است که از قدرت سیر نمی‌شوند. برای این جماعت مهم نیست که در این سال‌ها گره از کار مردم باز می‌شود یا خیر؟
7215---0915
* نکند علت ناکارآمدی دیوان محاسبات زیرمجموعه مجلس شورای اسلامی این باشد که در این دولت وزیر نفت مشکل کار نمایندگان مجلس را در زمان پایان دوره نمایندگی آنان حل کرده است و به آنها وعده استخدام داده است.
7399---0990
* چرا رسانه ملی وظیفه روشنگری خود را در قالب برگزاری مناظره درباره وضعیت مدیریت کشور، خالی کردن خزانه، خام‌فروشی در نفت، واردات بی‌رویه، قاچاق و... انجام نمی‌دهد؟ چرا رسانه ملی به جای انجام رسالت خود، به دنبال راضی کردن جناح‌های سیاسی است؟! چرا به جای اینکه فریادگر مبانی نظام و ارزش‌های انقلاب باشد و به بصیرت مردم بیفزاید گرفتار روزمرگی شده است.
7977---0912
* تا ماه رمضان یا محرم فرا می‌رسد مایحتاج مردم را گران می‌کنند. بنویسید واردات گوشت در کشور دست کدام فرد صاحب‌ ژن خوب است.
6333---0911
* تمام نقشه و هدف غربی‌ها این است که ملت ایران نتواند به قدرت هسته‌ای زمان گذشته خود برگردد. با این حساب هیچ‌گاه تحریم‌ها را برنمی‌دارند. نباید ساده‌اندیشی کرد و فریب بازی‌های جدید آنان را خورد.
2138---0917
* به نظرم علت عدم اعتراض دولت در کمیسیون مشترک به نقض برجام عدم شفافیت متن مذاکره و کلمات دوپهلو و چند پهلو است که حضرات تازه پی برده‌اند.
3104---0912
* در گذشته وقتی دولتمردان وقت به حرف رهبری گوش فرادادند کشورهای اروپایی برای مذاکره و بازگشت به ایران پیغام و پسغام فرستادند و این ایران بود که شرط و شروط تعیین می‌کرد ولی امروز دولت به انفعال افتاده است.
7345---0912
* دولتمردان در برجام بی‌جهت به اروپا دل نبندند. اروپایی‌ها در دشمنی علیه ایران متحد آمریکا هستند.
2907---0912
* شبکه بین‌المللی خبر سیما اقدام به پخش اعترافات قاتل و متجاوز دختربچه اردبیلی کرد که بازتاب آن در جهان خوب نبود. هیچکدام از کشورها در شبکه برون‌مرزی خود چنین اخبار داخلی را پوشش گسترده نمی‌دهند.
9839---0919
* جریمه باشگاه پرسپولیس نباید از جیب مردم پرداخت شود. دریافت‌کنندگان از نجومی‌بگیران و حرام‌خواران از بیت‌المال کم نبودند، حالا نوبت به باشگاه پرسپولیس رسید تا از بیت‌المال مردم، جریمه حماقت یک عده را بپردازند! این نوع رفتارها صحیح نیست.
پازوکی
* رانندگان تاکسی برای گرفتن برگه معاینه فنی کپسول و گاز خودروی تاکسی باید پروسه طولانی را طی کنند و حتی هزینه زیادی را برای دریافت برگه معاینه فنی صرف کنند. با این اوضاع آشفته و کم‌سود رانندگان تاکسی ورود سامانه‌هایی مثل اسنپ و تپسی به چرخه حمل و نقل مسافران مشکل را برای این قشر زحمتکش دوچندان کرده است.
3826---021
* سود سهام عدالت قرار بود تا آخر شهریور واریز شود پس چه شد قول دولت راستگویان؟!
0801---0915
* اخیرا متوجه شده‌ایم دولت پول گاز مصرفی مشترکین با تعرفه فصل سرما را از آذرماه اعمال می‌کند درحالی که سرما از آبان ماه شروع می‌شود و قانون تعرفه گاز مخصوص فصل سرما از آبان ماه قابل اجرا است.
اسحاقی
* جاده قرچک به ورامین بسیار شلوغ و پرتردد و ترافیک خودروهاست. همچنین از دست‌اندازها هم رنج می‌برد. مسئولین وزارت راه و شهرسازی به فکر جاده کمربندی باشند.
9166---0919
* بیمه معلم در پرداخت اصل پول (بعد از انصراف از بیمه سرمایه‌گذاری) شخص را کلافه می‌کند وای به روزی که بخواهد جریمه یا مبالغ چند ده میلیونی پرداخت کند؟!
1713---0915
* از شهرداری رامسر برای آسفالت کوچه دریای نهم منشعب از بلوار کمربندی شهید باهنر جنب پمپ بنزین تقاضای مساعدت و همکاری داریم. امیدواریم رسیدگی شود.
3878---0922
* وزیر محترم بهداشت، چرا نسبت به قهوه‌خانه‌های متعددی که در تهران افتتاح می‌شوند واکنشی نشان نمی‌دهد؟ اگر سلامت جوانان حائز اهمیت است باید جلوی عوامل مشوق و ترویج‌دهنده استعمال دخانیات را گرفت.
9255---021
* فیلم‌سازان و برنامه‌سازان صدا و سیما متوجه باشند که قرار است ارزش‌های متعالی اسلامی و انسانی در متن و سوژه‌های فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌ها گنجانده شود و مردم و جامعه را به سوی سعادت و کمال سوق دهد و اگر غیر این باشد فردا باید پاسخگوی عمر تلف شده و یا احیانا به انحراف رفته مخاطبان باشند.
6263---0938