کد خبر: ۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

شرایط مبهم دوومیدانی‌کاران کشورمان برای حضور در لیگ الماس

رئیس فدراسیون دو و میدانی می‌گوید هنوز حضور سجاد مرادی و محمد ارزنده در لیگ الماس دوحه قطعی نشده است.


افشین داوری درباره‌ حضور مرادی و ارزنده در مرحله نخست لیگ الماس گفت: هنوز ابلاغی برای حضور این دوومیدانی کاران در مسابقات دوحه نشده است و آن‌ها در لیست انتظار قرار دارند. داوری اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان ماده‌های تخصصی این ورزشکاران در مسابقه پیش رو تکمیل شده است در صورت انصراف آن‌ها شانس حضور در این رقابت‌‌ها را دارند و با توجه به پیشینه سجاد مرادی شانس او نسبت به محمد ارزنده برای حضور در این رقابت‌‌ها بیشتر است.