محموله ۱۱ تنی انواع مشروبات الکلی در قصرشیرین معدوم شد
محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان ۱۱ تن که توسط گمرک پرویزخان کشف شده بود، با حضور مسئولان قضایی شهرستان قصرشیرین معدوم شد.
به گزارش خبرنگار مهر، این محموله بزرگ مشروبات الکلی چند روز پیش با هوشیاری ماموران گمرک پرویزخان و از داخل یکتانکر حمل مازوت عراقی کشف و ضبط شده بود.ماموران گمرک پرویزخان در حین بازرسی و نظارت بر محمولهها و با کمک دستگاههای کنترلی پیشرفته ایکس ری کامیونی، یکتانکر حامل مازوت را از دستگاه ایکس ری عبور داده و در کنترلهای بیشتر اسکنهای دستگاه، به محتوای داخلتانکر مشکوک شدند.ماموران گمرک در بازرسیهای بیشتر متوجه شدند که در داخلتانکر مازوت کالای دیگری هم جاسازی شده که پس از تخلیه کاملتانکر مازوت، تعداد دو هزار و ۷۲۷ بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.ارزش تقریبی این محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد که شامل ۴۵ نوع مشروبات الکلی به تعداد ۲ هزار و ۷۲۷ بطری و به وزن ۱۱ هزار و ۶۰ کیلو گرم بود.