kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

حوادث کوتاه از کشور


    کشف عتیقه
ساری- خبرنگار کیهان: 20 عدد کوزه سفالی با قدمت پنج هزار ساله در شهرستان بهشهر کشف شد.
سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، دو قاچاقچی حرفه‌ای اشیای عتیقه را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل نگهداری اشیاء عتیقه توسط این متهمان 20 عدد کوزه سفالی با قدمت پنج هزار ساله کشف شد.
تصادف مرگبار
تبریز- خبرنگار کیهان: تصادف مستقیم پراید و جرثقیل خاور در حاشیه شبستر، دو کشته و مجروح برجای گذاشت.
در این حادثه که در محور شبستر- سلماس روی داد یک زن 70 ساله جان خود را از دست داد و راننده پراید که یک زن 29 ساله بود مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.
سرقت احشام
ساری- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از انهدام باند 3 نفره سرقت احشام و کشف 100 رأس گوسفند در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ابراهیم شجاعی گفت: در بررسی همه‌جانبه موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان در یکی از استان‌های غربی شدیم که سارق پس از دستگیری، به سرقت و دست داشتن 2 نفر دیگر در این عمل اعتراف کرد.
وی افزود: از سارقان ضمن کشف 100 رأس گوسند سرقتی یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد.
هلاکت قاچاقچی موادمخدر
تسنیم- سمنان: فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 232 کیلویی تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از سوداگران مرگ با شلیک پلیس به هلاکت رسید.
سرهنگ روح‌الامین قاسمی، افزود: در این عملیات که در شهر کرمان اجرا شد، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودرو پژو پارس دستور ایست دادند که راننده بی‌اعتنا به دستور پلیس بر سرعت خود افزود. وی افزود: سپس مأمورین اقدام به تیراندازی کردند که قاچاقچی کشته شد و با توقف سواری محموله 232 کیلویی تریاک کشف شد.
مرگ براثر استشمام گاز
زنجان- مهر: سرهنگ بهروز مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، گفت: زن 46 ساله در صائین‌قلعه به دلیل استشمام گاز منواکسیدکربن منتشره در خانه دچار خفگی شد و جان باخت.
تانکر سوخت آتش گرفت
کرمانشاه- مهر: در جاده سرپل ذهاب یک تانکر عراقی بر اثر برخورد با یک خودرو واژگون شد و در آتش سوخت.
براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه، این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت و سرنشینان خودروی 206 دچار سوختگی سطحی شدند.
قاچاق 6 میلیارد ریالی
زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف 6 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان زاهدان خبر داد.
سرهنگ «ابراهیم ملاشاهی» گفت: کارآگاهان پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در بازرسی از این مکان انواع کالای قاچاق شامل لاستیک، محصولات کشاورزی، شکر و قطعات خودرو را به ارزش 6 میلیارد ریال کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این رابطه 15 قاچاقچی دستگیر و 12 دستگاه خودرو توقیف شد.
دستگیری قاتل
بوشهر- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در شهرستان گناوه با ضربات چاقو باعث مرگ یک شهروند و مصدومیت نفر دیگری شده بود شناسائی و 8 ساعت پس از حادثه دستگیر شد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده گفت: با حضور فوری پلیس در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد سه نفر به هویت معلوم در منزل مسکونی در روستا با هم درگیر که یکی از آنان با استفاده از کارد آشپزخانه دو نفر دیگر را مجروح و متواری شد.
وی افزود: مجروحین به بیمارستان اعزام ولی یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده به شکم، سینه و پهلو در بیمارستان فوت کرد.
دستگیری رمال میلیاردی
بابل- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار و رمال میلیاردی خبر داد. سرهنگ سیدمحسن جعفری گفت: این فرد (زهرا- الف) با همکاری یکی از همدستانش تنها در یک فقره اقدام به کلاهبرداری 4 میلیارد و 700 میلیون ریال کرده بودند. متهمه از طریق رمالی و فالگیری از افراد ساده کلاهبرداری می‌کرد.
طلای قاچاق
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 2 کیلو و 735 گرم طلای قاچاق از یک زوج ایرانی به ارزش 4 میلیارد ریال در چایپاره خبر داد.سرتیپ «ناصر اصلانی» اظهار داشت: مأموران حین گشت‌زنی در محور «چایپاره ایواوغلی» یک دستگاه سواری پژو 405 را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند که در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.
کشف بنزین
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی دلفان از استان لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل بیش از 30 هزار لیتر بنزین قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «علی نجات‌کرمی» گفت: مأموران در بازرسی خودرو مذکور مقدار 30 هزار و 700 لیتر بنزین قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی دلفان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
قربانی بی‌احتیاطی
سرویس شهرستانها: بر اثر واژگونی خودروی ام‌وی‌ام و پژو 405 در محورهای خراسان جنوبی کودکی 6 ماهه و نوجوانی 15 ساله جان خود را از دست دادند.
سرهنگ سعید دادگر جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اعلام این که یکی از مصدومان حادثه واژگونی خودروی ام‌وی‌ام بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است افزود: در حادثه‌ای دیگر نیز بر اثر واژگونی یک پژو 405 در محور «فردوس به دیهوک»، کودکی 6 ماهه جان خود را از دست داد و سه سرنشین خودرو روانه بیمارستان شدند.