کد خبر: ۱۰۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

ساخت جرثقیل 20 تنی خط جمع‌آوری محصول در ذوب‌‌آهن اصفهان

جرثقیل 20 تنی خط جمع‌آوری محصول در ذوب‌آهن اصفهان ساخته و به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- خبرنگار کیهان:

سرپرست کارگاه نورد 650 شرکت ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: با همت پرسنل مکانیک، برق و همکاری بخش مهندسی نت کارخانه بعد از یک عملیات 5ماهه با 50درصد کمتر از هزینه وارداتی آن این دستگاه ساخته و به بهره‌برداری رسید.
علی یوسف‌زاده با اعلام اینکه ساخت این جرثقیل بالغ بر 700میلیون تومان هزینه در برداشته تصریح کرد: ارزش وارداتی آن بالغ بر یک میلیارد و 700میلیون تومان است ضمن اینکه قطعات اصلی آن که دو عدد پل به وزن 40تن است 8 سال قبل با قیمتی حدود یک هفتم امروز تهیه شده است.
وی گفت: کار ساخت این جرثقیل کم هزینه‌تر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر از مشابه خارجی است و توسط نیروهای جوان ساخته شده است.