کد خبر: ۱۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

نایب رئیس شورای شهر تهران: دولت بدهی خود به شهرداری را می‌پردازد

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تعامل دولت، شهرداری و شورای شهر گفت: قرار است به زودی بدهی‌های دولت به شهرداری طبق زمانبندی مشخص پرداخت شود.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تعامل ایجاد شده فی‌مابین دولت، شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: حضور وزرا در جلسات شورای شهر و پیگیری معضلات و مشکلات شهر تهران از جمله تعاملات به وجود آمده در این دوره است.
طلایی گفت: شهرداری تهران در سال‌های گذشته با مشکل منابع جهت توسعه ناوگان عمومی روبه‌رو بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های دولت قرار است این بدهی‌ها به شهرداری پرداخت شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت در قدم اول سهم شهرداری از جرایم رانندگی را پرداخت کرد و امیدواریم در ادامه نیز مابقی بدهی‌ها به شهرداری پرداخت شود.