kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۴۴۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

کارخانه ایران خودرو تبریز دچار حریق شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز از آتش‌سوزی در کارخانه ایران خودرو تبریز خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، آتش‌سوزی گسترده‌ای صبح دیروز قسمتی از کارخانه ایران خودروی تبریز را در جاده تبریز - آذرشهر طعمه خود ساخت که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و انجام اقدامات لازم از گسترش این آتش و بروز آسیب‌ها و تلفات جانی جلوگیری شد.
آتش‌پاد دوم جلیل ستاری اظهار داشت: گزارش این حریق ساعت ۹ و 11 دقیقه صبح دیروز به آتش‌نشانی اعلام شد و پس از وصول این گزارش نخستین گروه امدادی به محل اعزام شد.وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اطفای این حریق گسترده که در انبار ضایعات شرکت رخ داده بود و به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد و نیز نوع سازه‌های مورد استفاده در انبار، به سرعت در حال گسترش بود، چهار ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل اقدامات لازم را انجام دادند و خوشبختانه از گسترش آتش به سمت انبارهای مواد شیمیایی جلوگیری شد.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز افزود: با حضور به موقع و سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی تبریز، آذرشهر و نیز مجموعه عوامل کارخانه این آتش‌سوزی ساعت 10 و 30 دقیقه به طور کامل و بدون خسارات جانی کنترل شد.
خط تولید شرکت بدون هیچ مشکلی
 در حال فعالیت است
اصغری قائم‌مقام شرکت ایران خودرو تبریز نیز گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی حریق در همان ساعت‌های اولیه کنترل و ساعت 11 صبح آتش کاملا خاموش شد.
وی در ادامه تصریح کرد: خط تولید شرکت بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است و این حریق مشکلی در کار تولید ایجاد نکرده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ مصدوم و مجروحی نداشتیم، گفت: با تلاش آتش‌نشانان و همکاری عوامل مجموعه توانستیم از ایجاد هرگونه مشکلی جلوگیری کنیم و هم‌اکنون همه‌چیز تحت کنترل است و کارخانه به روند کاری خود ادامه می‌دهد.