kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

انتخابات در فضای مجازی


قالیباف فردا به‌ همراه رئیسی به مصلی می‌رود
دهقان، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف:  قالیباف فردا در کنار حجت‌الاسلام رئیسی به مصلای تهران می‌رود. همه هواداران، ستادها و اقشار حامی قالیباف در همایش مصلای امام خمینی(ره) که با سخنرانی ایشان و حجت‌الاسلام رئیسی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد. این همایش از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار خواهد شد.
توییت سردبیر روزنامه اصلاح طلب اعتماد:
کناره گیری قالیباف خبر خوبی نیست!
حجت الاسلام پناهیان: دیگر همه چیز برای پیروزی مهیاست، رقیب باید به دنبال تهمت‌ها و توهین‌های تازه‌ای باشد
بیانیه شورای راهبری ستادهای دانشگاهیان حامی قالیباف؛
پیروزی زودرس گذشت و ایثار در مسیر آرمان‌های انقلاب را تبریک می‌گوییم/قالیباف فصل جدیدی از مبارزه با اشرافیت و تفرعن را آغاز کرد
باهنر: تصمیم «قالیباف» با خلوص نیت بود؛ ستادهای قالیباف به صورت منسجم برای رئیسی کار کنند.
پژمانفر: اقدام قالیباف نشان داد اصولگرایی شعار نیست. مردم در ۲۹ اردیبهشت پایان کار دولت ناکارآمد را رقم می‌زنند.
نقوی حسینی: با ائتلاف رئیسی و قالیباف، شکست روحانی در دور اول حتمی است. قالیباف تأکید داشت هرکاری برای روی کار آمدن یک دولت حامی مردم می‌کند.
احمد توکلی: این اقدام آقای قالیباف نشانه عقلانیت و هدف‌گرایی بوده و در خور تجلیل است. امید است دولت جدیدی با انگیزه‌ها و رفتار متفاوت برای تغییر وضع موجود و به اراده مردم سر کار بیاید.
رسایی: این اقدام قالیباف، یعنی مهر  پایان زدن بر عمر دولت ما نمی‌توانیم، دولت اشرافی، دولت پیر و خسته، دولت تحقیرپذیر و دلیل در برابر مستکبرین، دولت کم کار و پر خرج حسن روحانی است.
آيت‌الله سيد علي‌اصغر دستغيب، نماينده اول مجلس خبرگان در استان فارس رسما از حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در انتخابات دوازدهمین دوره رياست جمهوري حمايت كرد.
مجري BBC در ويژه برنامه انتخاباتي خود گفت با شكوه‌ترين تجمعات انتخاباتي در ايران متعلق به آقاي رئيسي است! جای تعجب است او كه حزب ندارد چطور اين مردم را بسیج کرده؟
درپی اعلام حمایت یکی از خوانندگان از اتحاد رئیسی و قالیباف، پیچ اینستاگرام این خواننده بابیش از۴میلیون دنبال‌کننده وبافشاردولت، از دسترس خارج شد!