kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

حاشیه‌های حضور چند به اصطلاح هنرمند در ورزشگاه آزادی!(اخبار ادبی و هنری)

حضور چند به اصطلاح هنرمند در دیدار رئیس دولت «وعده و تکذیب» در ورزشگاه آزادی، با حاشیه‌های جالبی همراه بود!



در این مراسم، کارگردان سینما که فیلم «50 قدم آخر» وی با هوی منتقدان در کاخ جشنواره روبرو شده بود، روی صحنه رفت و رای دادن مردم ایران را با پیروزی تجزیه طلبان ایرلندی مقایسه کرد! وی در این مقایسه، در واقع بی‌سوادی سیاسی خود را به رخ کشید و نشان داد که اساسا درک درستی از موضوع سیاست و مشارکت سیاسی و منافع ملی ندارد.
یک خواننده فراموش شده و فرد اخراجی یکی از نهادها نیز در این اجتماع، خطاب به حضار ادعا کرد که 15 سال است در حصر هنری است.وی نگفت که اولا: چرا حصر هنری شده است و با فرمان چه نهادی و چه کسی! دوم: از این 15 سال، چهار سال در دوران حسن روحانی بوده است.پس اگر روحانی نتوانسته او را از به اصطلاح حصر هنری خارج کند چه اصراری دارد که دوباره به دولت «وعده و تکذیب» و دولت «نمی‌شود و نمی‌توانیم» رای دهد؟!
مجری سالخورده و ضعیف تلویزیون هم مدعی شد «...از اینجا با آرامش و مثل دکتر روحانی متین و معتدل صحبت‌مان را نه با فریاد بلکه با رای مان در هفته آینده خواهیم گفت»!وی گویا یادش نیامد که اولا: پایان نامه دکتر مطلوب ایشان در مظان آلودگی به سرقت علمی است و دوم که، دکتر متین و معتدل ایشان،در چهار سال گذشته، از فحشهایی چون «بی‌ریشه و بی‌شناسنامه و جهنمی و ...» خطاب به منتقدان صبورش بهره گرفته است و کاملا در آرامش از مفسدین اقتصادی و ...حمایت کرده است!
در همین مراسم؛ بازیگر زنی هم حاضر بود که به دروغ و با بغضی ساختگی، مدعی شد در چند سال گذشته ممنوع الکار بوده است!و جالب‌تر از همه اینکه همگی این افراد خود را «دشمن دروغ و تزویر» معرفی می‌کنند!