kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

اولین شکست والیبال ایران با کولاکوویچ

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود برابر اسلوونی در رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.


تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی اروپا یکشنبه شب به مصاف تیم ملی والیبال اسلوونی رفت.هدایت تیم اسلوونی را اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران بر عهده دارد و کارلو ساتی و گوسا هم دستیاران کواچ در این تیم هستند. این تیم خود را برای حضور شایسته در سطح دوی لیگ جهانی سال 2017 آماده می‌کند.
در ابتدای این مسابقه سرمربیان دو تیم توافق کردند که دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی در پنج ست 25 امتیازی برگزار شود. تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سه بر دو مغلوب تیم آماده اسلوونی شد تا تیم ملی ایران اولین شکست خود با کولاکوویچ را تجربه کند. ملی پوشان کشورمان در ست‌های دوم و سوم 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 13 و 25 بر 19 مغلوب تیم میزبان شدند.
ملی پوشان والیبال ایران تا ۲۸ اردیبهشت در اسلوونی اردو دارند و با این تیم یک بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار می‌کنند. سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی‌نژاد، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون ۱۶ بازیکن اعزامی به اردوی برون‌مرزی هستند. تیم ملی والیبال ایران از ۲۸ اردیبهشت تا اول خرداد نیز در اردوی برون مرزی لهستان شرکت می‌کند.