kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

اخبار ورزش جهان


مسی: فقط با یک بازیکن پیراهنم را عوض کردم
لیونل مسی، ستاره بارسلونا مدعی شد که زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال، تنها بازیکنی است که درخواست کرده پیراهنش را به او دهد. بازیکنان زیادی در پایان بازی‌ها خواهان تعویض پیراهنشان با لیونل مسی هستند ولی فقط یک بازیکن بوده که مسی از او درخواست کرده پیراهنش را به او دهد و آن کسی نیست جز سرمربی فعلی رئال مادرید. در ابتدای حضور مسی در بارسلونا، آنها در ال کلاسیکو‌ها با هم روبرو شدند و مسی مدعی شد که از زیدان درخواست کرده پیراهنش را به او دهد. او گفت: از هیچ‌کس تا به حال درخواست پیراهن نکردم به جز یک بار که از زیدان خواستم. گوتی آمد و از من پیراهنم را خواست. وقتی در نوکمپ بازی کردیم او آمد و وقتی در سانتیاگو برنابئو بودیم نیز آمد، در هر دو بازی. من از کسی پیراهن نمی‌خواهم. اگر یک بازیکن آرژانتینی در زمین باشد، با او پیراهنم را عوض خواهم کرد. اگر نباشد و بازیکنی از من بخواهد، با او پیراهنم را عوض می‌کنم.
توافق ضمنی خامس با منچستریونایتد
بر اساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، هافبک کلمبیایی سفیدپوشان مادریدی برای پیوستن به منچستریونایتد به توافق اولیه رسیده است. روزنامه «دیاریو گل» اسپانیا مدعی شد خامس رودریگس به صورت ضمنی با باشگاه منچستریونایتد برای پیوستن به این تیم انگلیسی در تابستان پیش‌رو به توافق رسیده است و حتی دانیلا اوسپینا، همسر وی به دنبال یافتن خانه‌ای در منچستر و یا لندن است. براساس این گزارش، هافبک کلمبیایی شیاطین سرخ با ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های خود نشستی داشته و به این نتیجه رسیده است که سانتیاگو برنابئو را ترک کند، مگر اینکه فرصت بیشتری در این تیم برای بازی کردن پیدا کند. مندز، مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ هم است و این می‌تواند به عملی شدن انتقال خامس به من‌یونایتد کمک کند.
سامپائولی در یکقدمی سرمربیگری تیم ملی آرژانتین
فدراسیون فوتبال آرژانتین با اعلام این که خورخه سامپائولی، تنها گزینه آنها برای سرمربیگری در تیم ملی این کشور است، عنوان کرد به زودی این مربی روی نیمکت آرژانتین خواهد نشست. بعد از نتایج ضعیفی که آرژانتین در انتخابی جام جهانی کسب کرد، سران فوتبال این کشور بائوسا، سرمربی خود را برکنار کردند و از آن زمان تاکنون آرژانتین بدون سرمربی بوده است. کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره حضور سرمربی جدید این کشور، گفت‌: تنها گزینه ما خورخه سامپائولی است و ما معتقد هستیم تنها مسئله‌ای که باعث می‌شود او سرمربی آرژانتین نشود زمان است. بعد از پایان فصل جاری این اتفاق خواهد افتاد و سامپائولی سرمربی جدید ما خواهد بود. خورخه سامپائولی با شیلی توانست دست به کار بزرگی بزند و این تیم را قهرمان کوپا آمه ریکا کند. او همچنین بعد از این دستاورد به سویا رفت و با این تیم توانست نتایج خوبی را کسب کند.
بوندس‌لیگا تنها شانس آنچلوتی و شاگردانش
سرخپوشان مونیخی که به نظر از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند، رکورد ناامیدکننده‌ای را پس از ۲۲ سال به ثبت رساندند. تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ چهارشنبه شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی آلیانتس آره‌نا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بورسیا دورتموند شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا پس از لیگ قهرمانان اروپا، دومین جام فصل را هم از دست بدهد. سرخپوشان مونیخی در پنج بازی اخیر خود در مجموع تمامی رقابت‌ها، بردی کسب نکرده‌اند و این بدترین آمار از ماه آوریل 1995 تا کنون برای این تیم بوده است. شاگردان کارلو آنچلوتی، پس از پیروزی 4 بر یک مقابل دورتموند در بوندس‌لیگا، در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید تن به شکست 2 بر یک دادند و سپس در بوندس‌لیگا برابر بایرلورکوزن با تساوی بدون گل متوقف شدند.آنها در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان 4 بر 2 مغلوب رئال مادرید شدند و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند. باواریایی‌ها در بازگشت به بوندس‌لیگا برابر ماینتس به تساوی 2 - 2 رسیدند و چهارشنبه شب گذشته هم که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان 3 بر 2 مغلوب دورتموند شدند. کارلو آنچلوتی پس از شکست تیمش برابر زردپوشان وستفالن گفت: البته که حذف از یک رقابت ناامیدکننده است. جام حذفی رقابت خیلی مهمی برای ما بود. به نظرم هنوز زود است که بخواهیم عملکرد بایرن در این فصل را جمع‌بندی کنیم. ما هنوز چهار بازی دیگر در بوندس‌لیگا در پیش داریم و به دنبال قهرمانی در آن هستیم.