kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

اخبار کوتاه از فوتبال


پرسپولیسی‌ها بدون تمرین مقابل ذوب آهن حاضر می‌شوند
تمرین بازیکنان پرسپولیس در سومین روز متوالی برگزار نشد تا این تیم پس از دیدار مقابل الهلال، بدون تمرین مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد.پرسپولیسی‌ها که طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته به دلیل برآورده نشدن خواسته‌های مالی‌شان تمرین نکرده بودند، دیروز نیز حاضر به تمرین نشدند. بازیکنان پرسپولیس که پس از دیدار با الهلال جلسه تمرینی را برگزار نکرده بودند، با لغو شدن تمرین دیروز به هتل المپیک رفتند تا در محل اردوی خود پیش از دیدار با پدیده حاضر باشند. با احتساب تمرین نکردن دیروز سرخپوشان، آنها بدون تمرین مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن و شاگردان مجتبی حسینی قرار خواهند گرفت.
طاهری: کار بازیکنان پرسپولیس شایسته نبود
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ باشگاهی به اندازه این باشگاه به بازیکنانش پول پرداخت نکرده است. علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که دیروز به دنبال اعتصاب بازیکنان در اعتراض با مسائل مالی در محل تمرینات این تیم حاضر شده بود در این خصوص گفت: هیچ‌کس به اندازه ما به بازیکنانش پول نداده، اما استقلالی‌ها چک به بازیکنان داده‌اند و ما به صورت نقدی به آنها پرداختی داشتیم. بازیکنان با مردم و اهالی رسانه روراست باشند. وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان تمرین نکردند، خاطرنشان کرد: از بازیکنان بپرسید که چرا تمرین نمی‌کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا بازیکنان را به خاطر اعتصاب‌شان جریمه نخواهید کرد، گفت: جریمه که نمی‌کنیم، اما بالاخره شایسته نبود که آنها دست به اعتصاب بزنند. بازیکنان باید بدانند که هوادارانی که در سرما و گرما تیم را تنها نمی‌گذارند، سرمایه‌های باشگاه هستند. بازیکنان ما با این کارشان، دل هواداران را شکستند.
سلطانی فر: جذاب ترین لحظات زندگی ام وقتی بودکه
«مجله کیهان ورزشی» می خریدم
وزیر ورزش و جوانان گفت:امثال اکبر افتخاری و همسرش می توانند الگویی برای زوج های جوان ما تلقی شوند.
مسعود سلطانی فر عصر روزپنج شنبه گذشته پس از عیادت از اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال اظهار داشت:برای ما متولدین دهه ٣٠ اکبر افتخاری یک اسطوره فراموش نشدنی است. بازیکنی که از دیار فوتبال خیز خوزستان به فوتبال ملی معرفی شد، بهترین بازیکن جام ملت های آسیا شد و در فینال جام ملتهای ١٩٦٨، یکی از گلهای پیروزی بخش ما را به ثمر رساند تا ایران برای دومین بار قهرمان جام ملتها شود. در آن سال ها جذاب ترین لحظات زندگی ام خرید مجله کیهان ورزشی با عکس روی جلد اکبر افتخاری و دیگر اسطوره های ملی فوتبال بود. شاید خیلی از جوانان ما ندانند که اکبر افتخاری در قالب تیم منتخب آسیا به مصاف آرسنال رفت.در این دیدار با یادآوری روزهای اوج افتخاری وضعیت معیشت و زندگی این پیشکسوت فوتبال را از همسر وی جویا شد و قول مساعد داد که با کمک صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور روند درمانی و مشکلات این پیشکسوت پی‌گیری شود. وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خود می‌دانیم با پیشکسوتان ورزش که روزی باعث افتخار و شادی مردم می شدند دیدار کنیم و از حال و روز آنها باخبر شویم و تا آنجا که امکان دارد به حل مشکلات آنها کمک کنیم. سلطانی فر در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت فوتبال لوح یادبود و هدیه ای به پاس سالها تلاش در عرصه ورزش کشور به اکبر افتخاری تقدیم کرد.اکبر افتخاری بازیکن سال های دور تیم ملی ایران و باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران بوده که مدتی است به علت بیماری های پارکینسون و آلزایمر و سکته در بستر بیماری به سر می برد.
باشگاه تراکتورسازی در آستانه واگذاری
پروژه واگذاری باشگاه تراکتورسازی آغاز شد. مسئولان سپاه پس از رایزنی‌های مختلف و جلسه با سران باشگاه تراکتورسازی تبریز این تیم را در آستانه فروش قرار دادند. در جلسه‌ای که میان نماینده مجلس تبریز  و عضو شورای شهر تبریز با اعضای باشگاه تراکتورسازی از جمله سردار آجرلو و حامد نجفی برگزار شد، دو طرف به صحبت درباره فروش امتیاز این باشگاه پرداختند. قرار است جلسات بعدی در مورد این موضوع به زودی برگزار شود تا درباره آینده این باشگاه تبریزی تصمیم‌گیری شود.