kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در دیدار نوروزی رهبر معظم انقلاب با کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد ارتش، سپاه، ناجا فرمودند؛ بازنشستگان ذخایر ارزشمند نیروهای مسلح هستند. به عنوان یک بازنشسته نیروهای مسلح با احساس غرور و سربلندی اعلام می‌کنم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در رکاب امام خامنه‌ای برای دفاع از کشور و سربلندی آرمانهای نظام مقدس ایران اسلامی و مردم شریف و قدرشناس کشور هستم و خواهم بود. پیشاپیش 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بر دلیرمردان ارتش مبارک باد.
9590---0914
* آقای رئیس جمهور! مردم شمال غرب قریب 50 نفر از عزیزان خود را در حوادث سیل از دست دادند و استاندار در آذربایجان شرقی 96/1/27 را عزای عمومی اعلام کرد. ولی متأسفانه جنابعالی و اعضای دولت در سفر به جنوب مشغول کف زدن و شادمانی بودید. مگر بنی آدم اعضای یکدیگر نیستند؟!
8455---0912
* علی‌رغم تأکید دادستان و وزیر کشور مبنی بر ممنوعیت هرگونه تبلیغات زودهنگام، متأسفانه مشاهده می‌شود که در برخی شهرها از هم اکنون نیروهای دولتی با چاپ و نصب تصویر دکتر روحانی به تبلیغات زودهنگام دست زده‌اند. چرا برخوردی صورت نمی‌گیرد؟
سوری
* متأسفانه صدا و سیما به ارگان و ستاد تبلیغات آقای روحانی تبدیل شده است. آیا مسئولین نظارتی نمی‌خواهند با این خلاف قانون برخورد نمایند.
هادی احمدی
* رادیو و تلویزیون صبح تا شب از دولت تبلیغ می‌کند در حالی که بیکاری و رکود سراسر کشور را فرا گرفته و کارخانه‌ها یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند. متأسفانه دولتمردان فقط خود را صاحب کشور می‌دانند و مردم را نادیده گرفته‌اند.
8886---0914
* فیلم برق‌رسانی که سه‌شنبه شب از تلویزیون پخش شد فیلم کاملاً تبلیغاتی برای ریاست جمهوری آقای روحانی بود. متأسفانه بعضی‌ها با تکیه بر قدرت خیلی راحت قوانین انتخاباتی را زیر پا می‌گذارند.
6956---0912
* شبکه خبر در تاریخ 96/1/27 در ساعت 13 علی‌رغم بی‌مهرهای دولتمردان نسبت به صدا و سیما، 28 دقیقه را به پخش زنده سخنان رئیس جمهور اختصاص داد! گزارشی که تبلیغات انتخاباتی خوبی برای دولت بود!
1793---0912
* جلوی چشم مسئولان نظارتی، رئیس دولت یازدهم در آستانه انتخابات تحت عنوان مصاحبه و نشست پرسش و پاسخ و افتتاح پروژه و... به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، آن هم با اعلام قبلی دست می‌زند. چرا؟!
2470---0919
* از صدا و سیما می‌خواهیم در کنار تبلیغات انتخاباتی بی‌اندازه تحت عنوان سخنرانی، مصاحبه، افتتاح پروژه و... سخنرانی آقای روحانی و وعده حل صد روزه مشکلات اقتصادی را مجددا پخش کند. اگرچه می‌دانیم دولت به واسطه بودجه رسانه ملی را در گروگان خود گرفته است.
8895---0919 و 7594---0910
* نکته قابل توجه در حین ثبت‌نام آقای روحانی این بود که ایشان از برنامه سال آینده دولت گفتند! چون هنوز مردم تکلیف دولت دوازدهم را مشخص نکرده‌اند. این سخن آقای روحانی قبل از انتخابات تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد و غیرقانونی است و از طرفی شبیه همان مصاحبه ساعات آخر رای‌گیری نامزد بدعاقبت سال 88 است.
2586---021
* بسیاری از مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده است. شاید برای جلب رضایت آنها بخشی از مطالبات تا زمان انتخابات پرداخت شود اما هیچ اقدامی، رنجش فرهنگیان از فساد عظیم صندوق ذخیره و عدم برخورد مناسب دولت با آن و همچنین افشای حقوق‌های نجومی را تسکین نخواهد داد.
1648---0915
* به آقای رئیس‌جمهور بفرمایید نه مردم آلزایمر گرفته‌اند و نه اسناد وعده‌های شما نابود شده است. ایشان به جای حاشا کردن وعده‌هایشان حداقل عذرخواهی می‌کردند.
0563---0915
*  یک روزنامه زنجیره‌ای که چشم بسته از دولت حمایت می‌کند در توجیه انکار وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی توسط آقای رئیس‌جمهور به مردم توهین کرده و در این مورد نوشته اشکال در وعده‌ دهنده 100 روزه نیست بلکه اشکال در ساده‌لوحی پذیرندگان چنین وعده‌هایی است! جسارت و توهین به شعور ملت از این بالاتر ممکن نیست.
نیک‌نام
* روباه پیر استعمار که به گفته یکی از سیاستمداران کهنه‌کارش تا به حال 17 بار خواسته نقشه ایران را از روی جغرافیای کره زمین محو کند چطور نگران امنیت ایران شده و اصرار دارد که برای حفظ امنیت به تداوم دولت فعلی رای بدهیم؟ آیا این همان انگلیس نیست که همین الان بمب‌های چند تنی‌اش بدن‌های بچه‌های بی‌دفاع یمنی را تکه‌تکه می‌کند؟
7977---0912
* بعد از چهار سال آقای جهانگیری از باز کردن شرایط کشور برای مردم می‌گوید! جالب است 4 سال گذشته، ولی دولت هنوز در همان خانه اول و اتهام زدن به دولت قبل است!
2298---0919
* وزیر ارتباطات دولت یازدهم گفته بود، هر کس و با هر هدفی کاندیدای ریاست جمهوری شود برای تخریب دکتر روحانی می‌آید. آیا این گفته در مورد معاون اول آقای روحانی هم صدق می‌کند؟
عسگری
* از کیهان بابت تهیه و چاپ گزارش اقتصادی در مورد گران ‌شدن چندباره حامل‌های انرژی و ثابت ماندن مبلغ یارانه‌ها در این دولت تشکر می‌کنیم. بسیاری از حقایق از مردم پنهان نگه داشته می‌شود.
1546---0912
* آقای روحانی بنده چهار سال قبل 760 هزار تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کردم و امسال این مبلغ 970 هزار تومان شده است، چطور است که شما از افزایش دو برابری حقوق‌ها می‌گویید درحالی که از قیمت حامل‌های انرژی مصرفی گرفته تا اجناس و کالاهای دیگر همگی رشدی بی‌سابقه را تجربه کرده‌اند و سفره‌های مردم کوچک‌تر از همیشه شده است. لطفا در پایان عمر دولت یازدهم با مردم همیشه در صحنه و انقلابی صادق باشید.
0949---021
* وارونه جلوه دادن حقایق برجام توسط دولتیان به خصوص شخص رئیس‌جمهور باعث شد بازاری که به امید رونقی دوباره استقبال زیادی از امضای برجام می‌کرد خسته و دلزده شود، ولی در پی اعتراض مردم به وعده‌های نسیه غرب و برجام تقریبا هیچ، آقای روحانی منتقدان را به زدن عینک برای دیدن ثمرات برجام توصیه کردند. واقعا 80 میلیون ایرانی چگونه می‌توانند با فرضیات غیرواقعی آقای رئیس‌جمهور زندگی کنند؟!
0972---0917
* نشریات و سایت‌های حامی دولت، گویا فراموش کرده‌اند که دولت احمدی‌نژاد در سال 92 خاتمه یافت و اکنون دولت یازدهم هم به انتهای راه رسیده است. پرداختن به عملکرد دولتی که 4 سال قبل بوده است و نقل‌قول‌های سوخته در این زمینه یک رفتار غیرحرفه‌ای است. البته با ناکامی‌های متعدد دولت در مدت 4 ساله‌اش راهی هم جز اتهام زدن و توهین و دادن وعده‌های پوشالی جدید نمی‌ماند!
عبیدی
* هرکس کالای قاچاق از بنادر جنوب (امارات) و سیستان و بلوچستان (پاکستان) وارد کشور می‌کند علاوه بر کمک مالی به وهابیون و تکفیری‌ها در قتل‌عام مردم مظلوم در عراق، سوریه، در ایجاد فقر و بیکاری در داخل کشور شریک است و باید براساس چنین واقعیاتی با او برخورد شود.
حسین طاهری- بیرجند
* آقای روحانی کارخانه‌های با قدمت زیاد را تعطیل کردند تا مردم با آزادی و فراغ بال بیشتری به تماشای کنسرت بنشینند!
1317---0912
* منزلی را در نیشابور با قرض و مشقت در خیابان کشتارگاه ساخته‌ام و حالا که برای کنتور برق اقدام کرده‌ام می‌گویند جریمه باید پرداخت کنی؟! از مسئولان امر درخواست می‌کنم حداقل اقساطی شدن هزینه جریمه را بپذیرند.
9838---0935
* مستمری 50 هزار تومانی مددجویان بهزیستی که قرار بود به حداقل دستمزد کارگران (یعنی 900 هزار تومان) برسد 180 هزار تومان شد و جالب اینکه هنگام پرداخت به 95 هزار تومان رسید، یعنی تقریبا هیچ! اسمش را هم گذاشتند افزایش یارانه؟ عجب دولت راستگویی؟!
8530---0918