kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
شهردار منطقه 15 خبر داد

جمع‌آوری 80 درصد اوراقچی‌های شوش

شهردار منطقه 15 از بهره‌برداری همزمان 101 پروژه اجتماعی، فرهنگی در این منطقه خبر داد.



به گزارش ایسنا، دکتر انجمنی دیروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 101 پروژه در منطقه 15 با بیان اینکه در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی، مجموعه ورزشی سرپوشیده مینایی، کیانشهر، قیامدشت، مسگرآباد، خاورشهر، خاوران، اتابک و ورزشگاه باباخانی و زمین چمن افتتاح خواهد شد، گفت: همچنین توسعه و تجهیز مددسرای خاوران، احداث مجموعه بهاران، سوله مدیریت بحران مسعودیه و همچنین ایجاد دو مقبره شهدا و میدان میوه و تره‌بار انجام شده است.
انجمنی با بیان اینکه در طول 10 سال گذشته بیش از 5000 میلیارد تومان برای منطقه 15 هزینه شده است، افزود: 135 بوستان و فضای سبز در منطقه 15 وجود دارد و سرانه فضای سبز از 17 به 27 رسیده است.
وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بوده گفت: یکی از دغدغه‌های این منطقه فعالیت 300 گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش می‌کردند که با پیگیری‌های قالیباف 80 درصد این اوراق‌چی‌ها جمع‌آوری شد و 200 گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.
انجمنی افزود: به واسطه کارهای انجام شده در منطقه و رفع محرومیت‌ها حالا دیگر مردم مشکلشان آسفالت و جمع آوری زباله نیست، بلکه به دنبال بیمارستان و اشتغال هستند؛ شهرداری از نهاد خدماتی که صرفا کارش جمع‌آوری زباله و دفن اموات است به یک نهاد اجتماعی بدل شده است.
گفتنی است، در این مراسم افتتاحیه مرتضی طلایی و حجت‌الاسلام ناصحی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.