kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

اخبار ورزش جهان


برباتوف به دنبال تیم جدید
مهاجم بلغاری و پیشین تاتنهام و منچستریونایتد هنوز قصد بازنشستگی ندارد و به دنبال تیم جدید است. دمیتار برباتوف بلغاری مدت‌ها در تاتنهام و منچستریونایتد بازی‌های خوب و به یادماندنی در لیگ برتر انگلیس داشت. او یکی از مهاجمان خارجی موفق در لیگ جزیره بود. برباتوف مدتی در لیگ یونان بازی کرد و توانست فرصت بازی در لیگ این کشور را نیز به دست بیاورد. دیمیتار برباتوف درباره آینده فوتبالی خود گفت: هنوز از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و دوست دارم به بازی کردن ادامه بدهم. دوست ندارم در تیمی بازی کنم که نیمکت‌نشین باشم. در سنی هستم که دوست دارم برای تیمم به میدان بروم. در روزهای اخیر با چند تیم هم مذاکره کردم. با سران ساندرلند مذاکره داشتم ولی به توافق نرسیدیم. این مهاجم بلغاری ادامه داد: هنوز شرایط خوبی دارم و می‌دانم که توانایی بازی در سطح حرفه‌ای را دارم. فوتبال زندگی من است. به دنبال تیم جدیدی هستم و دوست دارم به فوتبال بازگردم. تجربه بازی در لیگ برتر را دارم و خیلی دوست دارم که بار دیگر فرصت بازی در این لیگ را داشته باشم. در غیر این صورت باید تیم دیگری پیدا کنم. متعلق به چمن و ورزشگاه هستم و دوست دارم فوتبالم را ادامه بدهم.
غیبت گرت بیل
در دیدار رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ
مهاجم تیم فوتبال رئال‌مادرید نمی‌تواند تیمش را در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن‌مونیخ همراهی کند. رئال‌مادرید امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن‌مونیخ می‌رود.این تیم نمی‌تواند از گرت بیل در این بازی بهره ببرد. مهاجم ولزی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست ۱۸ نفره زین‌الدین زیدان جای ندارد و به جای او قرار است ایسکو در ترکیب اصلی مادرید بازی کند. دیدار برگشت رئال مادرید برابر بایرن‌مونیخ در حالی برگزار می‌شود که رئال در دیدار رفت توانست با نتیجه‌ دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند. در دیگر دیدار امشب تیم لسترسیتی که در دیدار رفت مقابل اتلتیکو مادرید با یک گل شکست خورده بود این بار در خانه میزبان شاگردان سیمئونه خواهد بود.
تیمی که «سوپر ماریو» دوست دارد
برای آن بازی کند
مهاجم جنجالی نیس از علاقه خود برای بازگشت به فوتبال ایتالیا و پوشیدن پیراهن ناپولی صحبت کرد. ماریو بالوتلی بعد از ناکامی در بازگشت به میلان تصمیم گرفت راهی لیگ فرانسه شود تا پیراهن نیس را بر تن کند. او در این تیم فرانسوی هرچند حاشیه‌های زیادی داشت اما عملکرد خوبی از خود نشان داده است و گل‌های حساسی که او به ثمر رسانده است، باعث شده تا نیس امیدوار به حضور در لیگ قهرمانان اروپا شود. به نظر می‌رسد بالوتلی در نیس هم به فوتبال خود ادامه‌ نخواهد داد. او دوست دارد به ایتالیا برگردد تا این بار برای ناپولی بازی کند. این مهاجم جنجالی گفت‌: سال گذشته با وجود اینکه آدریانو گالیانی (نایب رئیس باشگاه میلان) من را می‌خواست اما تصمیم گرفتم میلان را ترک کنم. البته اکنون به صراحت می‌گویم طرفدار میلان و منچسترسیتی هستم و علاقه زیادی به این دو تیم دارم. بالوتلی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در آینده با پیراهن چه تیمی به میدان برود نیز این‌گونه پاسخ داد: دوست دارم راهی ناپولی شوم. علاقه زیادی به این تیم دارم و بر این باورم که می‌توانم در این تیم موفق شوم. ناپولی در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده و تیم بسیار خوب و باکیفیتی است.
آلونسو: پپ گواردیولا من را نخواست
ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ گفت که با پیشنهاد بارسلونا مواجه شد اما در نهایت گواردیولا او را نخواست. ژابی آلونسو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا به شمار می‌آید. او سابقه بازی کردن در تیم‌های بزرگ لیورپول و رئال مادرید را در کارنامه دارد و الان هم در تیم بزرگ و پر ستاره بایرن‌مونیخ بازی می‌کند. آلونسو در سخنان خود تاکید کرد که در آستانه پیوستن به بارسلونا بود اما در نهایت گواردیولا بوسکتس را به او ترجیح داد. او ‌اضافه کرد: رافائل بنیتس وقتی که در لیورپول بازی می‌کردم می‌خواست من را بفروشد. او با گواردیولا وارد مذاکره شد و در نهایت موافقت کرد که من را به بارسلونا بفروشد اما گواردیولا سرانجام به بوسکتس اعتماد کرد و من را نخواست و باید بگویم که تصمیم درستی هم گرفت.
ادامه روند خوب وردربرمن با سرمربی ایرانی
وردربرمن در ادامه روند خوب خود با سرمربی ایرانی خود این بار هامبورگ را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت. هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا با انجام دو دیدار به پایان رسید. ابتدا وردربرمن با هدایت سرمربی ایرانی خود به مصاف هامبورگ رفت و توانست در ادامه روند خوب خود یک پیروزی ارزشمند دیگر را به دست آورد.وردربرمن با نتیجه دو بر یک هامبورگ را از پیش رو برداشت. شاگردان الکسندر نوری با پیروزی که در این دیدار به دست آوردند با ۳۹ امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کردند و این شانس را دارند که سهمیه لیگ اروپا را به دست آورند این درحالی است که این تیم قبل از آمدن نوری برای ماندن در بوندسلیگا می‌جنگید. در دیگر دیدار برگزار شده تیم قعرنشین دارمشتات در ورزشگاه خانگی خود توانست با نتیجه دو بر یک شالکه را شکست دهد. در جدول رده‌بندی بایرن‌مونیخ با ۶۹ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های لایپزیگ و هوفنهایم هم به ترتیب با ۶۱ و ۵۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
کومان در اندیشه برگرداندن رونی به اورتون
یک نشریه انگلیس ادعا کرده که سرمربی هلندی آبی‌پوشان شهر لیورپول قصد دارد ستاره پیشین این تیم را از شیاطین سرخ پس بگیرد.نشریه لیورپول اکو نوشته است که رونالد کومان، مربی اورتون در پایان فصل جاری قصد دارد چند بازیکن برای تقویت تیمش بخرد که وین رونی از منچستریونایتد یکی از آنها است. نشریه لیورپول اکو نوشته است که کاپیتان شیاطین سرخ، گیلفی سیگوردسون، مایکل کین و فیرخیل فان‌دیک بازیکنان مد نظر کومان هستند.
تفریح توس در آمریکا و خشم چینی‌‌ها
مهاجم آرژانتینی شانگهای شنهوای چین در یکی از خیابان‌های کوچک پارک دیزنی‌لند آمریکا دیده شد که واکنش تند هواداران این تیم را به دنبال داشت. کارلوس توس، یکی از گران‌قمیت‌ترین فوتبالیست‌های جهان با سفر به پارک دیزنی‌لند آمریکا خشم شدید هواداران تیم شانگهای شنهوای چین را برانگیخت و آنها حمله گسترده‌ای به صفحه اجتماعی این بازیکن آرژانتینی کردند.کارلوس توس که با مبلغ 38 میلیون یورو به تیم شانگهای شنهوای چین انتقال یافته بود هم‌اکنون در دوران نقاهت مصدومیت زانویش به سر می‌برد اما تصاویر متعددی از او هنگام قدم زدن در یکی از خیابان‌های کوچک پارک دیزنی‌لند آمریکا منتشر شده است. سایت شبکه تی‌وی‌ان سپس پرسش‌های یکی از هواداران تیم شانگهای شنهوای چین را منتشر می‌کند که آیا این باشگاه هزینه‌های این سفر تفریحی مهاجم آرژانتینی‌اش را پرداخت می‌کند؟ او به جای حضور در بازی‌های تیم باشگاهی در حال خوشگذرانی است! در این میان سرویس رسانه‌ای باشگاه چینی اعلام کرد که از کارلوس توس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بهره‌ ببرند و سفر او به پارک دیزنی‌لند با هزینه‌ شخصی خودش است. کارلوس توس در 4 بازی که با پیراهن تیم شانگهای شنهوای چین انجام داد فقط یک گل به ثمر رسانده و تیمش در رده یازدهم جدول رده‌بندی سوپر لیگ این کشور قرار دارد.