kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
توقف مدعیان در هفته سی و دوم لیگ آزادگان

ملوان باخت، سپیدرود مساوی کرد، پارس جنوبی به صدر جدول رسید



هفته سی ودوم لیگ دسته اول ایران عصر دیروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدار سپیدرود رشت مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک - یک متوقف شد و پارس جنوبی هم از این تساوی استفاده کرد و با پیروزی مقابل ملوان رده سومی،‌ به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
در دیدارهای این هفته،‌ سپیدرود نتوانست مقابل ایرانجوان دست پر از زمین بازی خارج شود و به تساوی قناعت کرد. پارس جنوبی هم مقابل ملوان با دو گل به پیروزی رسید تا هم خودش را از این تیم جدا کند و هم جای سپیدرود را در صدر جدول رده بندی بگیرد.
سپیدرود رشت یک ......................... ایرانجوان بوشهر یک
رشتی‌ها که این دیدار را سخت‌ترین دیدار از سه دیدار آخرشان می‌دانستند، در این بازی دست‌شان از پیروزی کوتاه ماند و درحالی که یک بر صفر از بوشهری‌ها پیش بودند، با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. در این دیدار ابتدا حسین کعبی در دقیقه ۳۴ سپیدرود را پیش انداخت ولی در ادامه کار حجت اسلامی در دقیقه ۴۸ بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه سپیدرود ۵۸ امتیازی شد و با توجه به پیروزی پارس جنوبی به رده دوم سقوط کرد. ایرانجوان هم با ۳۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.
آلومینیوم اراک یک ......................... گل گهر سیرجان یک
گل گهری‌ها که امید داشتند با پیروزی در این دیدار بتوانند امیدهای خودشان برای لیگ برتری شدن را زنده نگه دارند، به این هدف نرسیدند و با توقف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده دیگر باید چشم به شگفتی داشته باشند تا به لیگ برتر برسند. در این دیدار روح الله عرب در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی برای آلومینیوم اراک و محمد امین حاجی زاده در دقیقه ۵۳ برای گل گهر سیرجان گلزنی کردند.با این نتیجه گل گهر ۵۴ امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند. آلومینیوم ارک هم با ۴۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
پارس جنوبی جم ۲ .......................... ملوان بندر انزلی صفر
در مهمترین بازی این هفته لیگ آزادگان، پارس جنوبی توانست با پیروزی مقابل ملوان ضمن اینکه خودش را از این تیم جدا کند، به صدر جدول رده بندی برسد. با این نتیجه کار ملوان هم برای بازگشت به لیگ برتر سخت شد. در این دیدار سعید محمدی فر (۵۶) و علی دشتی (۶۲) برای پارس جنوبی گل زنی کردند.پارس جنوبی با این برد ۵۹ امتیازی شد و جای سپیدرود را در صدر جدول رده بندی گرفت و ملوان هم با ۵۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
نتیجه سایر دیدارهای هفته سی و دوم لیگ آزادگان به شرح زیر است:
*فولاد یزد یک .......................................... نساجی مازندران صفر
گل: عباس یحیی بیگی (۳۲، پنالتی)
*مس رفسنجان یک ............................................ بادران تهران ۲
گل‌ها: احسان پیرهادی (۶۹) برای مس رفسنجان و مصطفی نوروزی (۲۸ و ۷۵) برای بادران تهران
*خونه به خونه بابل یک ................................. فجر سپاسی یک
گل: روح الله باقری (۱۰) برای خونه به خونه بابل و علی غلامرضا پور (۶۵) برای فجر سپاسی
*راه آهن تهران یک .......................................... مس کرمان صفر
گل: کریم ابراهیمی (۵۴)
*اکسین البرز یک ................................ نفت مسجد سلیمان یک
گل‌ها: رضا طاهری (20) برای نفت مسجد سلیمان و اسماعیل فرهادی (86) برای اکسین البرز
*استقلال اهواز صفر ...................................... خیبر خرم آباد یک
گل: پویا عالیخانی (53)