kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای رئیس‌جمهور در طول این چند روز چندین سفر استانی پی‌درپی با رنگ و بوی انتخاباتی انجام داده و صدا و سیما همه این سفرها را از طریق تمام شبکه‌ها پوشش خبری می‌دهد معلوم نیست قوانین مربوط به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی برای چه کسی و یا کسانی وضع شده‌اند.
6158---0936
* وقتی چرخ سانتریفیوژ‌های هسته‌ای در این دولت از حرکت افتاده و قلب راکتور تأسیسات اتمی اراک با سیمان پر شده است، برگزاری جشن تشریفاتی هسته‌ای توسط این مسئولان چه معنایی دارد؟ وقتی به قول آقای صالحی ذخایر اورانیوم غنی‌شده ما دیگر برای نیازهایمان کافی نیست و کسی هم به ما نمی‌دهد؟ آیا چنین کارهایی چیزی بیش از یک نمایش است؟
8181---0933 و سوری از تهران
* چرا باید انتقاد مردم از تجمل‌گرایی و زندگی اشرافی مسئولان به آقای رئیس‌جمهور و همکاران ایشان بربخورد و عصبانی بشوند. اگر زندگی اشرافی آقایان کار درستی است پای آن بایستند و دفاع کنند اگر هم کار غلطی است آن را کنار بگذارند و مثل مردم زندگی کنند.
8313---0919
* ان‌شاءالله دولت انقلابی و پیگیر اصول اسلام و انقلاب برای آرامش قلوب مجروح و زخم‌دیده این ملت باوفا یک دولت شیشه‌ای باشد که از صدر تا ذیل کارهایش به تأسی از امیر کشورمان که فرمود ما هیچ‌چیز پنهانی از ملت نداریم در مقابل چشم مردم باشد.
7977---0912
* این صحبت آقای رئیس‌جمهور که گفته‌اند به همه اهداف برجام رسیده‌ایم را به شکل خاصی باید پذیرفت. چرا که ایشان به توقعات آمریکایی‌ها که طراح برجام بودند، پاسخ مثبت داده‌اند. ما هم باید صبور بوده و به وعده‌های نسیه و در حال نقض آنان دل خوش باشیم.
2628---0913
* در این دولت چرخ سانتریفیوژ‌های هسته‌ای که نچرخید هیچ چرخ‌های تولید هم زنگ زدند و از کار افتادند. برجام به جای اینکه کام ملت ایران را شیرین کند کارخانه‌داران فرانسوی را کامروا کرده است.
5300---0912
* آمارهایی که آقای رئیس‌جمهور به ملت ارائه می‌دهد با هیچ منطقی قابل پذیرش نیست از صدا و سیما باید تعجب کرد که دربست در اختیار دولت و دولتمردان قرار گرفته است.
فراهانی
* اگر روز اولی که وزیر راه و شهرسازی به مسکن مهر و صاحبان آنها توهین کرد توسط رئیس‌جمهور مورد بازخواست قرار می‌گرفت، چنین حرکات زننده و زشتی امروز مجددا از وی سرنمی‌زد البته مقصر خوی مشترک مجموعه دولت است که تحمل انتقاد ندارند.
8455---0912
* آقای رئیس‌جمهور که مرتب صحبت از عدالت و جلوگیری از ظلم می‌کنند چرا در خصوص ظلمی که وزیر ایشان در حق یک خبرنگار زن محجبه مرتکب شد و همه ما را آزرده خاطر ساخت برخورد نکرده و نمی‌کنند.
طباطبایی
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم ادب را از دولت و دولتمردان شروع کنند. رفتار متکبرانه بعضی از دولتمردان تاسف آور و باعث شرمندگی است.
2226---0936
* رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بارها تاکید کرده‌اند کالاهایی که مشابه داخلی دارند و در کشور تولید می‌شوند وارد نشوند ولی دولت گوشش بدهکار نیست. بدتر اینکه در و دیوار شهر را از تبلیغ اجناس خارجی پر کرده‌اند!
4992---0914
* با تشکر از رهبر معظم انقلاب درخصوص بیانات نوروزی‌شان راجع به امنیت سرمایه‌گذاری در کشور، خواهشمندم مسئولین امر به این رهنمود لبیک بگویند تا مشکلات سهامداران پدیده شاندیز و غیره حل و فصل شود.
6095---0935
* عمر دولت یازدهم رو به پایان است ولی دریغ از گشایش اقتصادی. بنویسید عمر ما با وعده و وعیدهای سرخرمن دولت آقای روحانی سپری شد. بی‌جهت تقصیرها را به گردن دولت گذشته نیندازند.
5300---0912
* روزنامه دولتی ایران برای خراب کردن 5 نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اقدام به چاپ عکس‌های آنان در کنار رئیس‌جمهور دوره هشت ساله قبل کرده است. وقتی دولت کارنامه درخشانی نداشته باشد ناگزیر به دنبال چنین روش‌هایی خواهد بود.
5637---0913
* دولت ما با واردات پرتقال‌های نامرغوب به دولت ترکیه خوش‌خدمتی می‌کند. ولی امروز شاهد عربده‌کشی و جسارت‌های اردوغان رئیس‌جمهور این کشور علیه ایران هستیم. این است سیاست خارجی فعال دولت یازدهم.
8455---0912
* قیمت هر شانه تخم‌مرغ 12 تا 15 هزار تومان شده است. بنویسید چیزی ارزان نیست که اقشار ضعیف جامعه با آن زندگی خود را سپری کنند.
1638---0938
* در همین ابتدای سال جدید موج گرانی‌ها راه افتاده و مواد لبنی با افزایش قیمت عرضه می‌شود. قیمت هر بطری شیر دامداران به 5 هزار و 250 تومان افزایش یافته است، متاسفانه هیچ حساب و کتابی در کار نیست.
افشین
* اگر سری به منطقه به اصطلاح آزاد کیش بزنید بعید می‌دانم جنس ایرانی بتوانید پیدا کنید. متاسفانه علی‌رغم شعار اقتصاد مقاومتی هر چهارشنبه و جمعه عصر در پارک مینا و ساحل مجسمه ماهی‌گیر مسابقه خودروی کنترلی بچه‌ها که قیمت آن از صد هزار تا دویست و سیصد هزار تومان است برگزار می‌شود. در این مسابقه بچه‌ها را تشویق می‌کنند بروند این ماشین‌های قاچاق وارداتی را بخرند و بیایند در مسابقه شرکت و پنجاه هزار تومان برنده شوند!
محمود راعی- یزدی
* تا زمانی که به کشفیات قاچاق به عنوان درآمد نگاه می‌شود مبارزه با قاچاق کالا دردی را دوا نمی‌کند. مسئولین باید آمار کشفیات معدوم شده را به طور شفاف بیان کنند. مگر حضرت آقا نفرمود کشفیات را نابود کنید؟!
2601---0913
* با توجه به تعطیلی یکی پس از دیگری کارخانه‌ها مثل ارج، آزمایش و اکنون داروگر و... به نظر می‌رسد به علت بی‌تدبیری و مدیریت ناکارآمد متولیان و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از این موقعیت برای خرید مناقصه آن و بهره‌برداری مجدد از این کارخانه‌ها در آینده از شگردهای جدید نجومی‌بگیران است مثل کارخانه روغن نباتی قو که به علت دستگاه‌های آن از مدار تولید  خارج شد و پس از مناقصه مجددا با همان کارگاه‌ها و دستگاه‌ها به ادامه تولید پرداخت!
ملکی
* از کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رفت با پیشنهاد تشدید مجازات قاچاقچیان مواد مخدر، زمینه گرایش به این مواد را در جامعه کم کند نه اینکه با پیشنهاد حذف مجازات اعدام، این گروه از قاچاقچیان و معتادان را زیاد کند.
2619---0990
* جنوب کشور پر از اجناس قاچاق شده است. چرا دولت جلوی این بلای خانمانسوز را نمی‌گیرد؟
3739---0915
* برخی کاشت نهال و جنگل‌کاری را به بهانه خشک شدن آن نمی‌پذیرند اما به تجربه ثابت شده که مردم کاشمر که در حاشیه کویرند معضل گرد و غبار و ریزگردها را با کاشت نهال درختانی که مقاوم در برابر شرایط سخت هستند را بدون آبیاری برطرف کردند. این تجربه خوبی است برای عزیزان خوزستانی و ایلامی و...
2601---0921