kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

تثبیت صدرنشینی جنوبی‌ها در پایان هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

تیم‌های دانشگاه آزاد، پتروشیمی، نفت و شهرداری تبریز در هفته ششم دور سوم مرحله گروهی مسابقات بسکتبال لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.



مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور دیروز با برگزاری دیدارهای هفته ششم از دور سوم مرحله گروهی پیگیری شد. در چارچوب این روز از رقابت‌ها و در تهران دو تیم دانشگاه آزاد و شیمیدر برگزار‌کننده دربی پایتخت بودند. این بازی به میزبانی دانشگاه آزاد و در سالن حکیمیه برگزار شد و طی آن بازیکنان دانشگاه آزاد پس از تساوی ۶۳ بر ۶۳ در وقت قانونی، موفق شدند حریف خود را شکست دهند. دانشگاه آزاد در حالی این دیدار را با برتری خود تمام کرد که در سه دیدار گذشته این فصل از مسابقات نیز شیمیدر را شکست داده بود.
دیگر تیم تهرانی لیگ بسکتبال یعنی نیروی زمینی نیز در این هفته در تهران به مصاف حریف خود رفت. این تیم میزبان نفت آبادان بود که نتیجه رقابت خود را نیز واگذار کرد.
در چارچوب این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌ها کشور پتروشیمی دیگر تیم جنوبی لیگ نیز در کاشان به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را شکست دهد ضمن اینکه رقابت دو تیم شهرداری اراک و شهرداری تبریز نیز با برتری تبریزی‌ها به پایان رسید.
نتیجه ۴ دیدار برگزار شده در هفته ششم دور سوم مرحله گروهی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* دانشگاه آزاد ۸۰ .................................................... شیمیدر ۷۳
* نیروی زمینی ۵۷ ............................................. نفت آبادان ۶۴
* شهرداری کاشان ۶۷ ..................... پتروشیمی بندر امام ۹۲
* شهرداری اراک ۵۷ ................................. شهرداری تبریز ۶۸