kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

اعزام ۱۵۰ورزشکار به بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از احتمال اعزام ۱۵۰ ورزشکار به این دوره بازی‌ها، بر اساس ثبت نام اولیه خبر داد.


اصغر رحیمی با اشاره به حضوری که در اجلاس سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا داشت، گفت: قرار بود این اجلاس اواخر اسفندماه برگزار شود اما بنا به دلایلی، برگزاری آن در این زمان لغو و به فروردین ماه موکول شد. این اجلاس در نهایت هفته پیش در عشق آباد، محل برگزاری بازی‌ها برگزار شد و من هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزش ایران در آن شرکت کردم.وی با اشاره به مهم‌ترین نتیجه این اجلاس مشترک خاطرنشان کرد: طی نشستی سه چهار ساعته که با برگزارکنندگان بازی‌ها برگزار شد، آمادگی رسمی برای اعزام کاروان ایران به بازی‌های عشق آباد اعلام شد. البته این اعلام آمادگی با ثبت نام اولیه در رشته‌های مورد نظر انجام شد.
سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با یادآوری اینکه این دوره بازی‌ها در ۲۱ رشته از ۱۱ فدراسیون برگزار می‌شود، یادآور شد: به غیر از یک رشته در سایر رشته‌های این دوره بازی‌ها یعنی در ۲۰ رشته ثبت نام کردیم. ضمنا این ثبت نام به صورت اولیه است و نهایی نیست.رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه حدود دو ماه دیگر ثبت نام ماقبل آخر بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا انجام می‌شود، گفت: یکی دو ماه پیش از آغاز بازی‌ها نیز ثبت نام قطعی و نهایی کاروان ورزش کشورها انجام می‌شود. در واقع آن زمان است که تعداد نمایندگان اعزامی هر کشور در هر رشته و در کل ترکیب کاروان‌ها مشخص می‌شود اما بر اساس ثبت نام اولیه‌ای که انجام داده ایم و پیش‌بینی‌هایی که در مورد نمایندگان هر رشته داریم، پیش‌بینی می‌شود کاروان کشورمان در این دوره بازی‌ها ۱۵۰ ورزشکار داشته باشد.