kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:

۵۰ درصد کارخانه‌های ورامین، پیشوا و قرچک تعطیل شده است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰ درصد کارخانجات و مراکز تولیدی ورامین، پیشوا و قرچک تعطیل و یا در حال تعطیل شدن است.


سید حسین نقوی حسینی افزود: مدیریت غیر انقلابی نمی‌تواند مشکلات و موانع را از سر راه بردارد و در نتیجه شاهد تورم، مشکلات و موانع فراوانی در حوزه‌های انتخابیه هستیم و شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک نیز از این مورد مستثنی نیستند.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس ادامه داد: موج بیکاری جوانان تحصیلکرده دختر یا پسر با تحصیلات لیسانس، فوق لیسانس و یا حتی دکتری در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک مهمترین مشکل مردم و موکلان من است.
وی با اشاره به رکود و تعطیلی مراکز تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، گفت: کشور در شرایط رکود قرار دارد و مصداق بارز این امر تعطیلی کارخانه قند ورامین بعد از ۷۰ سال و بیکاری حدود ۴۰۰ کارگر این کارخانه در دولت یازدهم است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: من موضوع تعطیلی کارخانه قند را به دولت و وزرای مربوطه منعکس کردم، راه حل هم ارائه دادم اما هیچ اقدامی برای راه‌اندازی این کارخانه صورت نگرفت.