kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای نوبخت توصیه به صبر می‌کند تا برجام نتیجه بدهد! عرض می‌کنم جناب آقای نوبخت! عمر دولت شما که به اتمام رسید ولی نه‌تنها سفره‌های ما بزرگ‌تر نشد بلکه بسیار کوچک هم شد. تا کی باید مردم شاهد ضد و نقیض‌گویی مسئولان باشند؟
علی عسگرخندان
* کاسبان برجام چه خدمتی به شیطان بزرگ کرده‌اند که برای پیروزی آنان در انتخابات، کنگره آمریکا بررسی تحریم‌های جدید را به بعد از انتخابات کشورمان موکول کرده‌اند؟! آیا این امر برای بیداری آنان کافی نیست؟!
طباطبائی- قم
* در خبرها آمده بود نمایندگان مجلس آمریکا تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران موکول کرده‌اند. روشن است که هدفشان این است که برای نامزدهای متمایل به غرب مشکل پیش نیاید. اما ملت باید با دست رد به سینه غرب‌زده‌های داخل کشور دشمنان را ناکام بگذارد.
شکیبا
* صدای حمایت از دولت یازدهم در آمریکا، صدای فتنه شوم دیگری از جنس فتنه 88 است، مردم انقلابی باید برای جهادی دیگر آماده باشند.
4990---011
* چرا کنگره شیطان بزرگ تحریم‌ها را به تعویق انداخت؟! هر انسان عاقلی اگر کمی بیندیشد متوجه خواهد شد که ملت چه کسی را باید برای ریاست جمهوری برگزیند؟! کسی که انقلابی، متقی، مقتدر، دارای روحیه جهادی و توان اجرائی باشد.
تاجیک از افسریه تهران
* بارها خطر تعطیلی شرکت آبفر، اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده کنتورهای آب با نهادهای ذی‌ربط در میان گذاشته شد ولی ترتیب اثری داده نشد. تا اینکه در ابتدای سالی که حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال تولید و اشتغال نامگذاری شده این شرکت با حدود نیم قرن فعالیت از مدار تولید خارج شد.
ابوالقاسم قادری- رئیس شورای اسلامی کار شرکت آبفر
* حالا می‌گویند برجام یعنی «برنامه جامع اقتصاد مقاومتی!» کاسبان برجام خوب با الفاظ بازی می‌کنند و مردم را سرکار می‌گذارند! یعنی از این طریق، از آمار بیکاران هم کاسته می‌شود!
نیکنام
* تا مسئولان اشرافی زندگی می‌کنند کشور و مردم مشکل خواهند داشت چرا که هزینه زندگی اشرافی و تجمل‌گرایی دولتمردان از کیسه ملت خواهد بود. راه چاره روی کارآوردن مسئولان و مدیران متعهد، پرتلاش و ساده زیست در انتخابات است.
جهانشاهی
* تحریم‌های جدید بر علیه کشورمان از سوی آمریکا به بعد از انتخابات موکول شد! سؤالم اینجاست که چرا مقامات آمریکا ناگهان نسبت به بقای دولت روحانی در دوره دوم نگران شده‌اند! این در حالی است که دشمنی با مردم ایران هر روز با وضع تحریم‌های جدید و آشوب در منطقه و حمایت از تروریست و بی‌احترامی به ایرانیان از سوی آمریکا شدت بیشتری می‌گیرد.
ش- جوان
* رقیب دولت فعلی در انتخابات تنها یک فرد نیست بلکه قریب به 80 میلیون جمعیت است که از همه نظر آسیب جدی در تمام زمینه‌ها دیده‌اند و تنها شعار و توهمات و برخی ناسزاها دریافت کرده‌اند. در مقابل این مردم قشر اشرافی، نجومی‌ها و مفسدین اقتصادی و رانت‌خواران و غارتگران بیت‌المال قرار دارند که به عنوان حامیان دولت وارد گود انتخاباتی شده و بعضاً با خط گرفتن از آن سوی مرزها، به ترور شخصیت افرادی همت گماشته‌اند که احتمالاً با رئیس دولت فعلی رقابت خواهند داشت. این تلاش‌ها کلید فتنه جدید انتخاباتی است و هشیاری و بصیرت مردم را طلب می‌کند.
طالعی
* آمریکایی‌ها باید چند مرتبه برجام را نقض کنند که به رگ غیرت مسئولان کشور بر بخورد و اقدامی بکنند؟ کمیسیون امنیت ملی مجلس، وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی چه توجیهی برای سکوت خود دارند. اگر مدیریت انقلابی باشد بن‌بست اقتصادی نیست همان‌گونه که اکنون بن‌بست دفاعی نداریم.
79770---0912 و 3104--- 0912
* من از اصلاح‌طلبان مدافع و رأی جمع‌کن بودم که با اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی، آمارهای کذب و... دولت مدعی تدبیر از گذشته خویش پشیمانم و از همه دلسوزان کشور می‌خواهم گوش به حرف رهبری بدهند تا مثل من پشیمان نشوند. سیدعلی دیر آمدم... ولی قسم به فرق شکافته علی(ع) تا آخرش در رکابت هستم. سیدعلی!
4897---0919
* وقتی بعضی از مسئولان در صحنه خبری به جای خدا به کدخدا معتقد هستند در داخل هم نگاهشان به مردم ارباب رعیتی است فلذا دریافت حقوق نجومی را قانونی و حق خود می‌دانند.
5530---0936
* دولت اعلام کرد حداقل حقوق کارگر از 850 هزار تومان به یک میلیون و 300 هزار تومان افزایش پیدا کرده ولی حق اولاد و حق مسکن را از حقوق سال گذشته کسر می‌کنند. با این حساب باز در همان پله اول هستیم و فرقی به حال کارگر نداشته است.
7182---0913
* اصلاح‌طلبان هم می‌دانند که رحم اجاره‌ای‌شان خسارت‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد و پیشرفت کشور وارد آورده است و حمایت‌های آنان از دولت تنها برای منافع اشرافیت متکبر و مغرور و نفوذ بیگانگان و... بوده است و آمار رشد بیکاری و معیشت بد خانواده‌ها و ناهنجاری‌های پدید آمده در جامعه از این موارد، تیر خلاصی است که به اعتماد مردم نسبت به این جریان در انتخابات آینده خواهد زد.
8857---0919
* برای مدعیان اصلاحات فارغ از اینکه نامزد انتخاباتی‌شان چه کسی باشد، نارضایتی جامعه از عملکرد ضعیف دولت در انتخابات آینده معرفی شود، نگران‌کننده است زیرا مردم هیچ‌گاه حمایت‌های این طیف را از اشرافی‌گری و فیش‌های نجومی و برجام و... از یاد نخواهند برد.
4590---041
* آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند این چه تدبیر و اعتدالی است که مدیران حقوق‌های نجومی بگیرند ولی کلاس دانش‌آموزان سردشتی در داخل کانکس تشکیل و دچار آتش‌سوزی بشود.
9919---0913
* میزان فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان ده هزار میلیارد تومان اعلام شد. یعنی اینکه کل موجودی صندوق به غارت رفته است. امیدواریم گلوی مدعیان دروغین اصلاحات در انتخابات فشرده شود و ملت بتواند حق خود را بگیرد.
1713---0915
* دریافت شناسه رهگیری تولید و واردات کالا شیوه موثر و راهبردی در مبارزه با قاچاق کالاست. انتظار می‌رود کلیه مسئولان گمرک با همکاری مبادی ذیربط در این زمینه متعهدانه و مجدانه عمل کنند.
6263---0938
* با ارزان نگه داشتن تولیدات کشاورزی و دامی روستاییان و از بین رفتن صرفه اقتصادی فعالیت‌های آنان شعار حمایت دولت از کشاورز و کشاورزی بی معنی است.
5421---0918
* ارسال پیامک تبلیغاتی رئیس‌جمهور به شهروندان در سراسر کشور با پول بیت‌المال صورت گرفته و تحمیل هزینه به تک‌تک ایرانیان است.
4165---0912
* در حالی دولت از تک‌رقمی شدن تورم سخن می‌‌گوید که تامین اجتماعی حق بیمه را 40 درصد افزایش داده است!
3549---0912
* دو سال است که در انتظار توسعه مخابرات و واگذاری خط تلفن ثابت در محدوده گوهردشت کرج هستیم. پیگیری‌ها تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. در پاسخ می‌گویند بودجه و امکانات کافی  به مخابرات استان البرز که زیر نظر تهران است تعلق نمی‌گیرد. مسئولان بالاتر پاسخ بدهند.
5800---0912
* اینکه دولت هر سال قیمت بلیت اتوبوس بین شهری را 25 درصد گران می‌کند نوعی سوءاستفاده از نیاز مردم به سفر در ایام عید است.
8853---0912
* گرانی سرسام‌آور قیمت نان و کیفیت بسیار بد و نامناسب پخت و کمیت پایین وزن نان، در اغلب نانوایی‌های سطح شهر و اطراف شهر اصفهان، به صورت یک سوال برای اکثریت جامعه اصفهان درآمده است. شکایات و درخواست‌های مردم و بازدیدهای نامحسوس متولیان امر نیز تا به حال راه به جایی نبرده است. چرا؟
محمود بلیغیان- اصفهان