حریق انبار لوازم خانگی مهار شد
پایان عملیات 24 ساعته آتشنشانان در خیابان 17 شهریور
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اتمام عملیات آتشنشانان در حریق انبار لوازم خانگی خیابان ۱۷ شهریور پس از 24 ساعت خبر داد.
سید جلال ملکی به ایسنا گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت 13:20 روز شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتشنشانان پنج ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان 17 شهریور بالاتر از ایستگاه دروازه دولاب اعزام کرد.ملکی با بیان اینکه آتشنشانان از توسعه حریق در این ساختمان در حال ساخت جلوگیری کردند، ادامه داد: با توجه به اینکه سه طبقه از این ساختمان در زیرزمین به انبار لوازم خانگی تبدیل شده بود، عملیات اطفای حریق با سختیهایی روبهرو شده بود و آتش به شکل کندسوزی در این قسمت ادامه داشت اما سرانجام از صبح دیروز آتشنشانان به طبقه منفی سوم این انبار لوازم خانگی دسترسی پیدا کردند.
وی با بیان اینکه عملیات آتشنشانان در این ساختمان حدود 24 ساعت به طول انجامید، افزود: سرانجام حوالی ساعت 13:30 دیروز آتشنشانان با اتمام عملیات لکهگیری و ایمنسازی محل به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاهها بازگشتند.
به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتشنشانی بررسی و اعلام خواهد شد.همچنین اورژانس تهران نیز اعلام کرد این حادثه مورد مصدوم نداشته است.