kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای رئیس‌جمهور از مدت‌ها قبل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خودش را از بلندگوهای دولتی شروع کرده. از سوی دیگر چندین هزار استاندار، فرماندار، بخشدار و دهدار برای تبلیغ ایشان بسیج شده‌اند ولی شعار می‌دهند کسی حق ندارد از امکانات دولت برای تبلیغ انتخاباتی خود استفاده بکند.
صاحبی
* کاسبان برجام که آمریکای جنایتکار را دشمن موهوم می‌پنداشتند و کینه و عداوت این قدرت استکباری نسبت به نظام را توهم تلقی می‌کردند امروز با عتاب نسبت به یک دشمن موهوم داخلی برخورد می‌کنند که چرا نمی‌گذارید مردم شاد باشند؟! بله. البته اینکه بی‌تدبیری و ضعف مدیریت همکارانتان مانع شادی مردم شده است یک واقعیت است. ما باید سوال کنیم که چرا مانع شادی مردم شده‌اید.
طباطبایی
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند توقع مردم بالا رفته است. در جواب ایشان بنویسید در کشوری با داشتن ثروتی عظیم خدادادی با مدیران صاحب زندگی اشرافی انتظار یک زندگی ساده و آبرومند از سوی مردم توقع بالایی نیست.
9590---0914
* اینکه آقای رئیس‌جمهور خودش را ستایش کند هنر نیست. مهم این است که مردم به این دولت نمره بدهند اگر آقای روحانی اظهار شرمندگی نمی‌کند پس ما مردم شرمنده هستیم که چنین دولت فاقد احساس مسئولیتی را روی کار آوردیم و کشور عقب افتاد.
7688---0930 و 6484---0917
* آقای رئیس‌جمهور بعد از 4 سال متوجه شده‌اند که سود تسهیلات بانکی و سپرده‌ها خیلی بالاست اما از اینکه گرانی گوشت را سریع مطلع شدند ناراحتند! شاید مقصر صدا و سیماست که اخبار سود بانکی را زودتر پخش نکرده است!
4073---0910
* تقریبا زیرساخت‌های عمده طرح‌هایی که به وسیله دولت یازدهم افتتاح می‌شود مثل لوله‌کشی گاز به سیستان و بلوچستان در دولت قبل فراهم شده است ولی این دولت به نام خود ثبت می‌کند و رسانه‌ ملی نیز از ترس بودجه خود دم فرو بسته و رسانه‌ ملی را در دست دولت برای تبلیغات انتخاباتی قرار داده است.
7399---0990و0959---0912و1442---0913
* آقای رئیس‌جمهور توجه بفرمایند که مشکلات امروز خوزستان عذاب الهی نیست بلکه امتحان الهی برای ایشان است.
8857---0919
* حال که آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند شرمنده نیستند بنده به عنوان یک هم‌وطن ضمن اعلام همدردی با شیرمردان و شیرزنان خوزستانی بابت بی‌تدبیری دولت اظهار شرمندگی می‌کنم.
0686---0935
* آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند آیا اینکه پرتقال کیلویی 1500 تومان سال 92، در سال 95 به قیمت ده هزار تومان عرضه می‌شود از دست‌آوردهای برجام است؟ با این وصف کدام دلخوشی برای مردم باقی مانده که از دولت ایشان رضایت داشته باشند؟
6632---0917
* وزرای دولت فراموش کرده‌اند که صاحبان اصلی این کشور مردم هستند و پاسخ دادن به مردم وظیفه آنها است، وزیر صنعت به صراحت می‌گوید مفاد قراردادهای محرمانه به مردم ایران ربطی ندارد! نمایندگان مجلس باید دلیل این هراس وزیر محترم را رمزگشایی کنند.
3866---041
* هرگاه وزرای دولت بخواهند عملکرد خود را ارزیابی کنند اگر از بالا به پایین نگاه کنند درک نادرستی خواهند داشت اما زمانی که از برج عاج مسئولیت به میان مشکلات مردم بیایند آنگاه می‌توانند آن اعداد و ارقام و آمارهای مورد ادعای خود را لمس کنند البته اوضاع معیشتی و رکود بازار با تصورات مسئولی که اشرافی زندگی می‌کند غریبه است.
7040---021
* آقای روحانی بازار شب عید گویای میزان واقعی تورم است و جیب خالی مردم هم حکایت از قدرت خرید دارد. انتقاد شما از اعلام افزایش قیمت مواد غذایی مردم در رسانه ملی عجیب است. مردم جز در رسانه ملی کجا می‌توانند بی‌واسطه با مسئولان صحبت کنند؟
6465---021
* بنده دبیر ادبیات هستم، متأسفانه با وجود رشد رسانه‌های جمعی، فرزندان ما مستقیماً تحت تأثیر سخنان و ادبیات نامناسب برخی از مسئولان قرار می‌گیرند، برخی توهین‌های دولت یازدهم به خصوص رئیس‌جمهور به منتقدان از رسانه‌ها پخش شد خوف آن می‌رود که در ظرف مدت زمان اندکی فرزندان نوجوان کشورمان آن را جزو ادبیات پرخاشگرانه خود قرار دهند و این جای تأسف دارد.
1447---0912
* آقای رئیس‌جمهور در سفر ناگزیری که به خوزستان داشتند ایشان ترجیح دادند ملاقات با مردم نداشته باشند. علتش هم ناگفته معلوم است.
1167---0930
* حق‌الناس فقط شامل رأی در انتخابات نمی‌شود هر نامزدی هم که در انتخابات با دادن وعده و وعید به مردم به قدرت برسد ولی به تعهدات داده شده عمل نکند حق‌الناس بر گردنش است.
0827---0912
* باید تاسف خورد که دولت حاضر نیست سود وام‌های کشاورزی و مسکن را که هزاران شغل ایجاد می‌کند و باعث رونق اقتصاد کشور می‌شود کاهش بدهد.
2986---0915
* حرف‌های تکراری آقای رئیس‌جمهور یا بزک کردن برجام بی‌دستاورد است، یا در تندی به منتقدان یا آمارهای پرتناقض. یک بار نشده که از صفر تا صد عملکرد دولت یازدهم را بسنجد و نشانی ثمراتی را که دولت داشته است، به مردم بدهد. هر بار که ایشان در رسانه‌ها حاضر می‌شوند مردم منتظر حاشیه و جنجالی از سوی ایشان و رسانه‌های حامی دولت‌اند. گمشده سخنان این بزرگوار در این چند سال چیزی است که واقعا به مردم مربوط می‌شود!
5276---0919
* چطور همه درباره قانون ایسا (تمدید تحریم‌ها) گفتند نقض برجام است حتی رئیس‌جمهور ولی امروز رئیس‌جمهور اعلام می‌کند همه تعهدات طرف مقابل به جز مسائل بانکی انجام شده است؟
2991---0916
* برخی‌ها قائلند که می‌بایست قدردان کارگردان فیلم «فروشنده» باشید چرا که موفق شد جایزه اسکار را بگیرد! عرض می‌کنم سرمایه فیلم را چه کسی تقبل کرده است؟ خواهر امیر قطر پشتیبان گروهک تکفیری‌ها! موضوع فیلم چیست؟ سراسر عفن و ترویج بی‌غیرتی و سیاه‌نمایی از جامعه ایرانی! تا به حال کدام فیلم ایرانی در شأن جمهوری اسلامی و مردم توانسته جایزه اسکار را بگیرد؟! با فیلم بسیار فاخر محمد رسول‌الله چه برخوردی شد؟
6789---021
* دریافت جایزه اسکار از کسانی که دائم علیه ما توطئه می‌کنند و به اصطلاح در حال تنبیه کردن ما هستند جالب توجه است! این فیلم چه ویژگی‌هایی داشت که دشمنان ما برای آن کف زدند و به آن جایزه دادند؟ چرا بعضی می‌گویند باید از تشویق بیگانگان تحت‌تاثیر قرار بگیریم و شادی کنیم.
محمدمهدی سروی - قم و 6406---0912
* چند روز قبل گزارشی از برگزاری یک پارتی دانشجویی در یک دانشگاه شهرستان بجنورد پخش شد که واقعا شرم‌آور و ناراحت‌کننده بود. تصور نمی‌توان کرد مسئولان ما تا این حد بی‌تفاوت شده باشند.
8058---0918
* هنوز بیست روز به عید مانده قیمت پرتقال‌ها به بالای 10 هزار تومان رسیده است. خدا به داد مردم در شب عید برسد؟ آقایان حقوق‌بگیر نجومی که مشکل ندارند افرادی که در حوالی خط فقرند و اکثریت جامعه را شامل می‌شوند مشکل دارند. چرا به فکر این قشر نیستند؟
قلی‌زاده
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ 3 اسفند 1‍395 صفحه 2 با مضمون: باز شدن نمازخانه‌های ایستگاه‌ها قبل از اذان ضمن تشکر از این مسافر گرامی، به آگاهی می‌رساند: نمازخانه ایستگاه‌های مترو، همواره با آغاز مسافرگیری تا ساعت 22 باز و مورد استفاده مسافران نمازگزار قرار گرفته است.