kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
استاندار همدان:

مدیران از ارائه آمارهای نادرست و آمارسازی بپرهیزند

استاندار همدان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان باید بیشتر از گذشته وارد فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی شوند اما این‌گونه نباشد که اقدامات روزمره و وظایف اداری خود را نیز به حساب اقتصاد مقاومتی بگذارند.


همدان- خبرنگار کیهان:

محمدناصر نیکبخت افزود: هر چند در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، همدان از استان‌های خوب و پیشتاز است اما در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی چندان موفق نبوده‌ایم.
وی ادامه داد: از 166 پروژه قابل واگذاری استان تاکنون فقط 27 مورد آن به بخش خصوصی واگذار شده که بسیار ناچیز است و مدیران ما باید تلاش بیشتری در این زمینه به خرج بدهند.
نیکبخت یادآور شد: باید آمارهای درست به مردم ارائه شود چرا که در غیر این صورت به اعتماد مردم لطمه وارد شده و مدیران نیز دلگیر شده و کارشان صوری و ظاهرسازی تلقی می‌شود.
وی از همکاری بانک‌های استان در جهت اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل تقدیر کرد و اظهار داشت: لازم است تا در کنار ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی، عملکرد بانک‌ها نیز مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و البته طوری نباشد که بانک‌ها را از ادامه همکاری دلسرد کند.