kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

آیت‌الله مکارم شیرازی: دیگر حربه توجیه‌گران کند است که بگویند باید با آمریکایی‌ها ساخت

حضرت آیت‌الله مکارم گفت: زمانی برخی می‌گفتند با آمریکایی‌ها کنار بیاییم و رفاقت کنیم دولتمردان آمریکا انسان هستند و شرمنده می‌شوند و رفاقت می‌کنند ولی پرده‌ها بالا رفت و مشخص شد آنها پیمان‌شکن هستند.


حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد،آیت‌الله مکارم‌‌شیرازی با اشاره به بی‌اعتمادی به آمریکا گفت: زمانی برخی می‌گفتند با آمریکایی‌ها کنار بیاییم و رفاقت کنیم دولتمردان آمریکا انسان هستند و شرمنده می‌شوند و رفاقت می‌کنند ولی پرده‌ها بالا رفت و مشخص شد آنها پیمان‌شکن هستند.
وی با اشاره به اظهارنظر سران آمریکا درباره توافق با ایران خاطرنشان کرد: یکسال و نیم مذاکره کردید و اکنون زیر همه چیز می‌زنید. از پیمان‌شکنی آنها بدتر دروغ‌گویی است اخیراً رئیس‌جمهور آنها گفته بود طرفدار شماره یک تروریست در دنیا ایران است در حالی که هیچ کشوری به اندازه ایران با تروریست مبارزه نکرد ایران دشمن شماره یک تروریست در سوریه، لبنان و عراق است.
به گزارش رسا آیت‌الله مکارم‌ شیرازی یادآور شد: کسانی که تا گلو در طرفداری تروریست فرو رفتند دروغ بزرگی بیان می‌کنند که ایران نخستین طرفدار تروریست در دنیا است، سیاست مادی حیا و شرم ندارد.
وی ادامه داد: باید دیوار بی‌اعتمادی بالاتر برود با این دروغ‌های بزرگ وضعیت بدتر است به همین دلیل آمریکا لقب شیطان بزرگ را دارد دلیل آن روشن است شیطان نیز طرفدار این دروغ‌ها است.