kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* راهپیمایی 22 بهمن امسال یک پیام روشن به آمریکا و ترامپ داشته که 38 سال تهدید سیاستمداران آمریکا بر علیه مردم شریف ایران اسلامی نتوانست از ولایتمداری ملت و دفاع‌شان از آرمان‌های امام و انقلاب بکاهد. این روز فرخنده تمام گزینه‌هایی را که آمریکایی‌ها از آن نام می‌برند در خروش اقیانوس مردم غرق کرد.
1793---0935
* رفتارهای متجاوزانه آمریکا در منطقه و حمایت از تروریست‌ها و حامیانشان با ارسال سلاح و کمک‌های مالی موضوعی نیست که کسی نسبت به آن بی‌اطلاع باشد. رفتار 38 ساله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران یک تحلیل روشن در میان ملت ایران دارد که هر ساله در 22 بهمن ماه پاسخ آن را به مقامات آمریکایی ارسال می‌کنند.
3476---0115
* تاریخ رژیم پهلوی گویای نوکری و وابستگی این رژیم برای آمریکا و انگلیس است اما به لطف خداوند و رهبری امام راحل(ره) این دست متجاوز از سرزمین ایران اسلامی کوتاه شد و اکنون بعد از 38 سال به رهبری امام خامنه‌ای عزتمندی کشور ادامه دارد و مردم ولایتمدار ایران هر ساله در 22 بهمن اقتداری را به نمایش می‌گذارند که دشمنان از آن واهمه دارند و ناگفته‌های بسیاری را آشکار می‌سازند که برخی مسئولان به دنیا نگفته‌اند.
مهراد
* تنها راهی که می‌تواند جبران‌کننده کلاه گشادی باشد که در برجام بر سر برنامه ملی هسته‌ای رفته است، بازگشت تمام فعالیت‌های هسته‌ای به روال سابق است این خواسته را در حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نظرات این عزیزان از توافق برجام و روحیه انقلابی مردم ایران به خوبی می‌شد فهمید، امیدوارم مسئولین دولتی هم به خواسته مردم بیشتر احترام بگذارند تا خواسته غرب که نقد می‌گیرد و حتی نسیه هم پس نمی‌دهد.
5276---0919
*‌ مردم ایران از تهدیدات ترامپ، ایمن هستند زیرا اتحاد و ولایتمداری و مقاومت را خوب بلدند اما برخی مسئولان که سودای اقامت آمریکا در سر دارند و فرزندانشان در آنجا زندگی می‌کنند و به نوعی شهروند آمریکا محسوب می‌شوند، تحت تاثیر اقدامات ضدایرانی به تکاپو می‌افتند. در حالی که سال‌هاست تحریم‌های غیرانسانی دشمنان نظام و مردم با تدبیر رهبری و مقاومت مردم خنثی شده است عده‌ای در کشور طوری وانمود می‌کنند که بدون رابطه با غرب کشور را نمی‌توان اداره کرد که بعید نیست این افراد جزئی از حلقه نفوذ دشمن باشند.
2245---021
* آقای روحانی شما مدعی هستید که از سال 41 مبارزات استکبارستیزانه خود را در رکاب امام خمینی(ره) آغاز کرده‌اید پس چرا طی این دوره ریاست جمهوری و در دولت شما بزک کردن برجام و مدارا کردن با جبهه استکبار و باز گذاشتن دست آنان برای مداخله در امور داخلی کشور گفتمان اصلی و غالب را تشکیل می‌داد؟
9866---021
* اهدای جوایز در جشنواره دهه فجر به برگزیدگان توسط فردی که پرونده مفتوح در موضوع مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه دارد و هنوز متهم شناخته می‌شوند رفتار شایسته‌ای نبود. پوشش نامناسب برخی بانوان در این مراسم نیز هیچ تناسبی با عنوان قرآنی فجر و جشنواره‌ای که باید سمبل فضیلت‌های اسلامی انقلابی باشد نداشت.
8390---031 و 1552---0935
* آقای روحانی گفتند آمریکا باید با تکریم با ایران سخن بگوید که به ایشان عرض می‌کنم ابتدا متولی باید احترام امام‌زاده را نگه می‌داشت. وقتی آقای رئیس‌جمهور این همه توهین و ادبیات تند که به نقد مردم نسبت به اعتماد بیجا به آمریکا روا داشت، دیگر چه انتظاری از آمریکایی‌ها می‌توان داشت.
لطفعلی‌خانی و 7772---0938
* آقای روحانی در اجتماع مردم در روز 22 بهمن مدعی انتقال گاز به استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار در آینده نزدیک خبر داد. در حالی که در دولت نهم خط لوله گاز به ایرانشهر کشیده شده بود و شهرهای بمپور، بزمان و... چند سال است که گاز لوله‌کشی دارند در مسیر بزمان  تا زاهدان که دشتی مسطح است با انجام یک پروژه 2 ماهه می‌توان اکثریت مناطق سیستان را دارای گاز شهری دید. با توجه به تبلیغات دشمنان درخصوص محرومیت مناطق سنی‌نشین، گاهی سخنان آقای روحانی، چه از روی بی‌اطلاعی و چه سیاست‌زدگی مشاوران ایشان می‌تواند تایید گزافه‌گویی‌ها و تهمت‌های دشمنان باشد.
6745---026
* ساکن روستایی از توابع شهرستان محمودآباد مازندران هستم، در دولت قبل چند پروژه عمرانی، مثل: سالن ورزشی، دهیاری، خانه عالم و... طی انجام مراسمی افتتاح شد اما امسال با نزدیکی به انتخابات، مسئولین دولتی برای بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی مجددا اقدام به افتتاح همان پروژه‌ها کرده‌اند!
خسروی
* بزرگ‌مردی از تبار ابراهیم(ع) بت نظام شاهنشاهی را شکست و نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگزین آن نمود ولی بعد از ارتحال آن راحل سفر کرده برخی از اصحاب او با بی‌اعتنایی به سخنان او و جانشین برحقش، دچار انحراف شده و اشرافی‌گری، کاخ‌نشینی و فساد در کشور را رواج دادند. برای نجات کشور از این وضعیت باید مناصب حکومتی از افراد غیرانقلابی و برخوردار و دارای افکار اشرافی‌گری پاکسازی و افراد ساده‌زیست و متخلق به زهد اسلامی جایگزین آنها شوند.
معینی
* در شرکت نفت بدون هیچ دلیلی نوبت کاری کارگران خطوط لوله نفت را قطع کرده و برای آنان مشکل درست کرده‌اند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.
0964---0911
* سازمان بازنشستگی اعلام کرده بود وام 3 میلیون تومانی به بازنشستگان داده می‌شود و کسانی که تا به حال تسهیلات دریافت نکرده‌اند در اولویت هستند و بنده هم مشمول این طرح می‌شدم اما بعد از پیگیری و ثبت‌نام، بنده را اولویت ششم محاسبه کردند! حمایتی که عدالت و انصاف در آن رعایت نشود فقط برای عده‌ای حکم تبلیغات انتخاباتی را دارد.
4661---021
* با توجه به گسترش شهرهایی مثل مشهد مقدس آیا لازم نیست موقعیت مکانی برخی پادگانها در داخل شهر تغییر یابد؟
8521---0915
* در عرض چند صد متری سید خندان چندین پل با پله برقی راه‌اندازی شده است ولی دریغ از راه‌اندازی یک پله برقی در خیابان پرتردد پیروزی! از مسئولین امر درخواست می‌شود ضمن تسریع در بازگشائی خروجی ضلع جنوبی مترو شیخ‌الرئیس، نسبت به راه‌اندازی چند پله برقی برای بیماران و افراد مسن اهتمام ورزند.
رحمانی
* آمار حوادث و تردد موتورسیکلت در اتوبان شهید صیاد شیرازی و شهید مدرس بالاست. پلیس راهور باید تابلوی ممنوعیت تردد موتورسیکلت در این مسیرها نصب و با متخلفین برخورد کند. مصاحبه و گزارش بعد از وقوع حوادث چه دردی را درمان می‌کند؟
ایمان
* به سبب کاری به چند هنرستان و دبیرستان مراجعه کردم. متأسفانه بسیاری از اقلام مدرسه به دلیل بی‌تدبیری به عنوان اقلام مستهلک دور ریخته شده بود. ضرورت دارد نظارت بر نگهداری و تعمیر اقلام سازمانها و ادارات با جدیت صورت گیرد. اینها ابتدایی‌ترین اصول برای آموزش اقتصاد مقاومتی به نسل جوان است.
3739---0915
* دخترم که در سال جاری در آزمون رزیدنتی رشته تخصصی جراحی زنان و زایمان در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرفته شده با مشکلات زیادی مثل کشیک‌های طولانی و بدون زمان خواب، بدون ایام تعطیل مناسب، بدون زمان مناسب برای صرف غذا، فشار زیاد کاری در هر وعده 32 ساعته از کشیک آن هم با تحمل 15 کشیک در ماه، عدم توزیع عادلانه کار و توهین و تحقیر از جانب برخی همتایان و... او را با مشکلات زیادی مواجه کرده به گونه‌ای که در شرف انصراف است. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست رسیدگی دارم.
6558---0935
* چهاردانگه در گذشته جزو مناطق شهرداری تهران بود. اما از وقتی که به شهر تبدیل شد به لحاظ امور شهری مورد بی‌توجهی است و اصولا یک شهر رها به نظر می‌رسد. کاش گزارشی از وضعیت محله‌های ماهشهر و کوی جهان تهیه و منعکس می‌شد تا صدای مظلومیت ما را مسئولان امر بشنوند.
اکبری